MINE MEST LESTE INNLEGG I 2019

2019 har virkelig vært en berg og dalbane. Mange oppturer, fantastiske opplevelser, men også mye personlig. Det har blitt som en pose godt og blandet rett og slett, flere av innlegg er fine, mens andre gir meg en skikkelig klump i magen og får meg til å tenke tilbake på hvor vanskelig perioden jeg stod i var. Det føles godt og vondt ut på samme tid, men likevel er jeg så glad for at innleggene vil eksistere for godt..

“Livstruende for hunder”

“Den siste tiden”

“Over 10 000 seere på Snapchat”

“My Birthday in picture” 

“Utviklet depresjon” 

“Siden sist”

“Jeg er blitt verifisert på Snapchat”

“Bildedryss fra sommeren”

“Jeg svarer på spørsmål om Martin og våres forhold”

“Jeg svarer på helt syke dilemmaer” 

“5 fordeler med å ha en høy kjæreste”

“Svarer på rykter om meg selv #2”

“Grensen til utroskap”

“10 Positive ting med å være i et forhold”

“En million seere på Snapchat”

“Deltagelse i TV-Program” 

“Oppskrift: Pasta med laks og grønnsaker”

“5 ting jeg hater at jeg elsker å gjøre”

“Jeg har fått meg jobb!”

“Mitt liv om 10 år om jeg fikk bestemme”

“Dette synes jeg om disse trendene”

“Småbarnsforeldre på prøve”

“Noe jeg ikke har fortalt om meg”

“Snapchat tips & triks #1”

“Sex for første gang”

“Høsten. Mørket. Angst.”

“Vår første date”

“Gi tid- Min historie” 

“Vi har flyttet sammen”

“Vårt nye hjem”

“En veldig vanskelig tid”

“Dette fikk jeg til jul”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg