VÅRT NYE HJEM

Så koselig å se alle de flotte tilbakemeldingene og gratulasjoner som har kommet angående gårsdagens innlegg, det setter vi stor pris på! Du kan lese innlegget her.

Flere har spurt om hvor vi har flyttet, og om vi har flyttet inn i en av leilighetene vi allerede har. Jeg og jentene (les:hundene) har flyttet inn hos Martin. Selv om jeg liker leiligheten min mer i forhold til hans, med tanke på at min er større og har bedre muligheter siden jeg har hatt oppvaskmaskin der, og det er det ikke her, i tillegg til at det er felles vaskerom her og det var det ikke hos meg. Det var også helt nydelig å nyte varme sommerdager ute på verandaen, så det er klart, det er noen ting jeg vil savne. Men akkurat nå så er det dette som passet oss best. Det er flere ulemper enn fordeler med å bli boende i leiligheten min, og jeg skal ikke virke negativ med at vi bor her, for det er jeg heller ikke. Etter hvert vil vi nok finne oss noe annet, men når vi nå har tatt steget til å flytte sammen så var dette det mest riktige valget for oss akkurat nå. Jeg liker meg godt her, og føler meg veldig hjemme. Har faktisk hatt nøkler hit så og si hele tiden som han bodde alene her. Å bo her passer dessuten best i forhold til jobben min, med tanke på at jeg ofte jobber natt.

Jeg har to måneder oppsigelse på leiligheten min, med mindre huseieren finner noen andre til å leie før. Leiligheten har jeg derfor en stund til, men jeg har allerede hentet det meste av tingene mine. Det er her vi kommer til å være fremover, selv om jeg fremdeles må betale leie på den andre. Jeg gleder meg til vi skal gjøre hjemmet til vårt, og tiden vi har fremover. Sikker på at vi kommer til å få det veldig fint her♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg