VI HAR FLYTTET SAMMEN

Nå er det lenge siden sist oppdatering her, og det er mye som har skjedd siden sist. Den største forandringen i livet mitt så langt har skjedd, og jeg og Martin er på vei inn i en ny milepæl i livet vårt. Vi har lenge snakket om at vi ønsker å flytte sammen, både fordi vi er såpass mye sammen, trives i hverandres selskap, og vi vil dele resten av vårt liv med hverandre, men også fordi det er mer økonomisk for oss begge. Nå skjer det endelig! For en måned tilbake bestemte vi oss for å flytte sammen.

Grunnen til at vi deler det såpass seint, er rett og slett fordi det har vært veldig godt å ha en liten hemmelighet for å oss selv, og bare føle litt på det alene. Vi har fortalt våres foreldre og noen få venner av oss det, men det er egentlig ikke så mange som veit om dette. Mange mener nok at det er tidlig å flytte sammen, og at det kanskje kom som et sjokk. For oss har det ikke vært viktig å tenke på hva andre mener, og det er det heller ikke nå. Vi er veldig trygge på hverandre, har hengt sammen i fire og et halvt år nå, og vært veldig nære hverandre det siste året. En eller annen gang hadde vi flyttet sammen uansett, så hva er vitsen med å utsette det?

Jeg føler meg så overlykkelig, tror dette blir veldig bra for forholdet våres, og ser frem til tiden vi nå har i møte sammen med den fine lille familien min♥ Gleder meg til å ta dere med på nok et kapittel i livet mitt!

6 kommentarer
    1. Flyttet selv sammen med min kjæreste allerede når det hadde gått 1år og noen mnd. Vi følte at det var riktig og noe vi begge ville 😊så det er noe dere nå føle på selv uten at andre skal si sin mening om deres avgjørelse 😊

    2. Altså. Min nåværende samboer møtte jeg for første gang 20.04.19 og vi var samboere fra 13.06.19. DET gikk sinnssykt fort. Her var det han som spurte og jeg som hoppet med begge bena inn i det. Foreløpig så har jeg aldri hatt det bedre☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg