EN MILLION SEERE PÅ SNAPCHAT!

Snapchat er noe jeg bruker veldig mye tid på, og enda mer ble det etter jeg ble verifisert for en god stund tilbake. Der deler jeg alt fra blogginnlegg, svarer på spørsmål, i tillegg til å vise fram hverdag, snakke psykisk helse, tanker, innkjøp, mat og mye annet jeg ikke deler på bloggen. Kontoen min vokser og vokser, og de siste 28 dagene så har nærmere en million sett snapchat-storyen min, det er faktisk helt sykt! I blant er det opptil 30.000 som ser storyen min på en dag. 10.000 har snart trykket på abonner på meg, så det er veldig gøy! Siste dagene har det også ligget på litt over dette antallet som har sett storyen min fast, og jeg ser fort hva som faller i interesse i forhold til andre ting. Jeg synes det er veldig skummelt, koselig, gøy, spennende og ikke minst givende å kunne nå ut til så mange mennesker. Jeg prøver derfor å bruke min stemme til noe nyttig og meningfullt for andre å se på, og jeg føler at jeg får til en fin balanse på det nå.

 

 

Følg meg gjerne, @adalsjenta heter jeg der.

3 kommentarer
    1. Jeg følger deg på snap, og jeg kan forstå hvorfor du har blitt verifisert og har så mange følgere der. Det er jo en litt mer privat måte å følge deg på, og du legger ut mye gøy som er kjekt å se. Jeg som seer og leser av bloggen din, får et tettere innblikk på livet ditt, og du gjør det på en så fin måte. Du er et veldig fint forbilde for mange som kanskje er usikre på seg selv og sin kropp, og du utstråler en så positiv og fin energi. Stå på masse videre, du er kjempeflink! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg