5 FORDELER MED Å HA EN HØY KJÆRESTE

Det er faktisk 29 cm mellom meg og Martin, så det er ikke akkurat lite, men det har sine fordeler heldigvis. Tenkte å dele de med dere!

♥ Han kan hente ting fra høye plasser når jeg ikke rekker opp
Ofte spør jeg Martin om han kan ta ned ting fra de øverste hyllene mine, eller fikse ting der hvor jeg ikke rekker opp, og siden han er ganske mye høyere enn meg så er det ganske kjekt!

♥ Koselig å måtte stå på tå for å kysse han
Også ser det veldig søtt ut også.

♥ Jeg kan bruke genserne hans, som større enn mine.
Elsker store gensere, og selv om han er høyere om meg så er han veldig lang i overkroppen og genserne hans passer ofte til meg.

♥ Jeg kan ha på meg så høye sko som jeg vil
Ikke ofte jeg har på meg høye hæler, men når det først skulle skje, er det, det samme om hælen er 5cm eller 10 cm.

♥ Han får meg til å føle meg trygg, så man føler seg ganske beskyttet
Det er veldig spesielt og føles trykt å ligge i armene hans, eller at han står å holder rundt meg. Det har noe med at han må nok bøye seg ned til meg og armene ligger trygt rundt. Absolutt den beste følelsen i verden!

 

 

Følg meg gjerne:
Snapchat/Instagram- @adalsjenta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg