OVER 10 000 SEERE PÅ SNAPCHAT

For en god stund tilbake fant jeg ut at jeg hadde for mange venner til å godta flere. Jeg bestemte meg derfor å åpne profilen min, slik at alle kunne både se profilen min og sende meg meldinger. På fredag hadde jeg ikke vært aktiv hele dagen, og la ut en video på vei hjem fra Drammen, med en sang jeg synes er veldig fengende og skrev “favorittsangen”. Da jeg sitter i bilen og venter på Marthe noen timer etterpå, ser jeg at 500 flere har sett mystoryen min. Kunne ikke forstå hvorfor, for hva var så spesielt med denne videoen egentlig? Tallene steg, og jeg la ut enda flere snapper. Siste gang jeg sjekket før den sangen da ble borte etter 24 timer liggende ute, så hadde over 10 700 mennesker sett videoen. Hvor sinnsykt er ikke det? Ettersom jeg har forstått har jeg kommet opp under “For deg” hos andre, hvor kjendiser men også nå vanlige folk som meg, om det er ok å si (?), kommer opp. Å gå fra 1 200- 1 300 til 10 700 seere er veldig gøy, og det er så koselig å se at veldig mange av dem også har trykket “abonner” på meg. Stas å kunne nå ut til så mange mennesker!

 

Følg meg gjerne på Snapchat: adalsjenta

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg