MITT LIV OM 10 ÅR OM JEG FIKK BESTEMME

Å se inn i fremtiden er det ingen av som kan, men jeg elsker å sette meg drømmer og mål, og jeg kunne bestemme ville mitt liv sett slik ut om 10 år.

Lykkelig gift med Martin.
Har alltid drømt om å gifte meg, og nå har jeg funnet mannen jeg vil dele livet mitt med. Om vi i det hele tatt gifter oss noen gang er jeg usikker på, men forhåpentligvis er vi fremdeles sammen hvert fall!

Martin og jeg har 3-4 barn.
Jeg har alltid ønsket meg en stor familie på 5-6 barn. Martin er ikke helt der, og har smått nevnt 2-3.

Kjøpt hus
Gjerne med 3-4 soverom slik at det er godt og romslig til kontor/walk in closet og mulighet for familieforøkelse.

Hund 
Dette skjærer i hjertet mitt av å skrive, men det er ikke til å legge sjul på at Milla og Michelle ikke lever for alltid, uansett hvor mye jeg ønsker det. Men å sitte med en hund eller to, er noe jeg alltid vil gjøre.

Blogger fremdeles, og forhåpentligvis er det mitt levebrød.
Bloggen begynner nå, og nå nye høyder, og innen 10 år har jeg en stor drøm om at jeg kan leve av den.

Har godt med penger
Penger er ikke alt her i verden, men å ha en økonomisk frihet er deilig!

Helt frisk
Jeg veit ikke om jeg i det hele tatt blir 100% fra angst, men hadde jeg kunne bestemme ville dette nok vært mitt høyeste ønske.

Har hytte/feriehus/camping
Å ha en hytte, feriehus eller campingplass ville vært deilig! Mulig sistnevnte er harry for mange, men familien min hadde campingvogn i Charlottenberg før, og jeg synes det var så koselig og det har en egen stemning som er umulig å beskrive. Hytte eller feriehus er kanskje enda bedre!

Reiser masse
Om jeg/vi ikke eier verken hytte/feriehus/camping så håper jeg at vi reiser masse uansett. Opplever Norge og verden, begge deler har mye å by på som jeg vil oppleve!

Investert
Investert i bolig, firma eller andre ting slik at jeg har bygget opp en formue.

 

 

Hvordan ville ditt liv sett ut om 10 år om du fikk bestemme? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg