NOE JEG IKKE HAR FORTALT OM MEG

Hvis jeg ikke skal noe neste dag, sover jeg gjerne 12 timer i strekk.
Jeg er et skikkelig sovedyr, og føler dagene blir ekstremt lange om jeg står opp tidligere. Jeg forstår meg heller ikke på de som klarer seg på 6 timer søvn, da ender jeg opp med å gjespe hele dagen.

Jeg har gått i både sangkor og korps som liten
Har til og med en innspilt CD hvor jeg synger med de andre barna i koret. Alltid elsket å synge, så da jeg begynte i 9. klasse startet jeg opp med Ten Sing også. Korps derimot var overhode ikke min greie. Hadde noen få timer hvor jeg prøvde meg på å spille klarinett, men forstod ingenting av noter, så sluttet raskt.

Jeg elsker bruktbutikker
Det er ikke det at jeg ikke har råd til å handle noen andre steder, men jeg synes det er så gøy å titte i bruktbutikker, for plutselig dukker det opp noen skjulte skatter som du ikke får tak i andre steder til en billig penge. I går var jeg faktisk i en bruktbutikk med Marthe, og med meg hjem ble med et smykkeskrin, 3 gensere og en veske for tilsammen 155 kr.

Jeg er livredd fugler og innsikter 
Får panikk hver gang det flyr en fugl mot meg eller jeg har edderkopp i leiligheten. Alltid vært slik.

Kvelden kommer motivasjonen til å rydde
Jeg kan gå hele dagen uten å ha motivasjon eller ork til å gjøre noe, men når kvelden kommer derimot kan jeg blir nokså effektiv og gjerne holde på til langt ut på natt.

Matte er mitt sterkeste fag
Blant venner og bekjente har jeg alltid hørt at de hater matte, men for meg har dette alltid vært min greie og noe jeg har følt meg god i. Sier ikke nå at jeg har sittet med toppkarakter på dette ved skoleslutt, men jeg har klart meg ganske bra her.

Jeg skulle egentlig hete May Helen
Da jeg ble født var det egentlig bestemt at jeg skulle hete May Helen, men siden ei familien min kjente som het May akkurat hadde død, så ble det Ann Helen i stedet.

Min største svakhet er sjokolade
Jeg kunne klart meg uten smågodt og potetgull, men sjokolade derimot- den er jeg svak for! Har faktisk et bilde fra da jeg var lita bebbis med sjokoladeplata i hånda, så da sier det vel sitt.

Jeg fikk min første telefon i 1. klasse
Og hatt samme telefonnummer siden da.

Følsom person
Selv om jeg er veldig sterk og takler mye, er jeg en veldig følsom person. Jeg får fort dårlig samvittighet og redd for å si noe eller opptre sårene mot noen. Dessuten sliter jeg med å føle meg bra nok som person, så hvis jeg får mange kommentarer av nære relasjoner på ting jeg gjør feil på kort tid, så blir jeg litt nærtagende. Skulle egentlig ikke tro det, men det er sånn, men kun mot mine nærmeste, for deres mening har faktisk litt å si.

 

 

Følg meg gjerne på:
Snapchat/Instagram

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg