5 TING JEG HATER AT JEG ELSKER Å GJØRE

Bruke mye penger
Jeg elsker å bruke penger, men å se hvor mye jeg faktisk har brukt derimot er noe jeg virkelig hater!

Synge
Jeg elsker å synge, og synger alltid etter musikk enten jeg setter på hjemme, hører på i bilen, eller ser noe på tv, men det er nok ikke like gøy for andre rundt å høre på mitt dårlige sangtalent.

Sove lenge
Jeg kan gjerne sove 12 timer i strekk, det er så deilig! Men det gjør også at jeg får mindre ut av dagen.

Lange dusjer
Jeg elsker å stå i dusjen, kunne gjerne gjort det dagen lang. Ta hårkur, shave legger, klippe negler- rett og slett gi meg selv skikkelig velvære, eller stå der å bare la vannet renne. Ikke så lurt akkurat, burde heller komme i gang med dagen raskt!

Junkfood
Finnes det noe bedre enn Chicken Salsa eller McNuggets? Synd det ikke er så sunt, om ikke hadde jeg garantert levd på det hver dag!

 

 

Følg meg på:
Snapchat/Instagram- @adalsjenta

 

1 kommentar
    1. Hvorfor vasker du håret så ofte på snap? Du vet at det sliter utrolig mye på håret og PH verdien i hodebunnen. Om du sliter med fett hår og hodebunn så synes jeg du burde bruke produkter mot det istedenfor å risikere å ødelegge hodebunnen din helt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg