DETTE FIKK JEG TIL JUL

Flere av dere har spurt om jeg kan vise hva jeg fikk til jul. Fikk utrolig mye fint, og som jeg skrev i forrige innlegg så er det ikke alle som får gaver, eller har noen å feire med. Det finnes til og med mennesker uten tak over hode. Så jeg føler meg veldig heldig og tar det ikke for gitt, at jeg har en familie å feire og at jeg har fått så mye fint til jul!

Jeg fikk koffert, sekk, perla bilde, glass fra Rosendahl, hudpleieprodukter, julepysj, pynteting, litt sminke og hårband, godteri, penger, gavekort på vippe extensions, og tur Danmark. I tillegg fikk jeg og Martin litt fellesgaver som kransekake, toalettmappe, såpe, et sett med pepperonipølse, pizzasaus, pizzakrydder og litt annet. Pengene jeg fikk til jul ble en ekstra gave til meg selv, som jeg skal vise dere neste innlegg. Michelle fikk ny sele til jul, og Milla fikk dyne og sengetøy. Den likte Michelle godt også, hehe! I tillegg fikk de litt godteri så klart ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg