SVARER PÅ RYKTER OM MEG SELV #2

Ofte får jeg spørsmål og anklageleser om ting jeg gjør eller ikke engang veit om meg selv. Også såkalte rykter. Har svart på et slikt innlegg tidligere, du kan lese om det her. Tenkte derfor å lage et nytt slikt innlegg, siden det kommet inn en god del siden sist.

Har du stilt spørsmål til deg selv på bloggen for å få folk til å lese den?
Jeg veit ikke om jeg skal le eller gråte av dette. I starten så husker at jeg ikke fikk mer enn 6-10 spørsmål hver uke, og at jeg synes det var kjedelig å bare besvare på dette. Etter hvert valgte jeg å ta i bruk tellonym, noe som har vist seg å hjelpe på slik at jeg har får mer spørsmål å besvare. Jeg tror andre føler seg mer trygg med å være anonym, ettersom de kan føle seg skamfulle og flaue å spørre i fullt navn, noe jeg synes er veldig synd. Men for å svare på det, så nei det gjør jeg ikke.

At du er Martin sin sugarmommy
Dette må jeg bare le av, synes det er komisk å bli kalt sugarmommyen hans, bare fordi jeg ønsker å skjemme han litt ekstra bort. I det siste har jeg kjøpt en del nye klær til han siden han har gått ned en del i vekt og jeg liker generelt å spandere ting på han.

Er det sant du er gravid? 
Nei det er det ikke. Dette er et spørsmål som ofte kommer inn, og jeg veit ikke om det er fordi magen min har vokst (noe jeg ikke føler selv), eller at det handler om at jeg følte meg kvalm og uvel her om dagen. Hadde jeg vært gravid, hadde dere ikke fått vite det på denne måten heller.

At du driver Usensurerte kun for å få lesere til bloggen 
Hvorfor skulle jeg gjøre det? Usensurerte er noe jeg virkelig brenner for. Vi er mange som deler våres historier, og mange tanker og meninger om viktige temaer, og selv om det ikke ser sånn ut så er det mye jobb på baksiden som jeg tar meg av på egenhånd. Jeg har en snapkonto som har opptil 30.000 seere hver dag, og Usensurerte har mellom 1000-1500, jeg klarer fint på egenhånd å bygge opp lesere.

Har hørt rykter om at du lyver om overgrepet bare for å få oppmerksomhet. Stemmer dette? 
Dette blir jeg faktisk litt provosert over. Overgrepene jeg har vært igjennom er det verste som noen gang har skjedd meg, og jeg trodde jeg aldri skulle komme meg ut av det. Hvem får seg til å tro at noen vil lyve om noe så sårt og vanskelig? Mulig noen kunne gjort det, men jeg hadde aldri klart å leve med meg selv om jeg hadde fått en person straffet uten å ha gjort noe. Jeg er stolt over meg selv over at jeg fikk anmeldt han og gitt han straffen han fortjener, selv om straffen ikke var høy nok for min del. Så nei, dette stemmer overhode ikke.

At det er viktig for deg å havne på topplisten 
Det er ikke viktig for meg å havne på topplisten, men jeg blir så klart mer motivert og gira når jeg ser at tallene stiger og at jeg kommer høyere opp på lista. Å leve av bloggen er en drøm jeg har, og jeg skriver ofte om ting som engasjerer og som blir lest av mange, og da kommer også en høy listeplassering med.

Har hørt rykter om at du er helt gal etter anal! Stemmer det? I så fall hvorfor? 
Nei nei nei, huff! Jeg fikk et spørsmål en gang om hva jeg synes om anal, og svarte helt ærlig på dette da jeg ofte føler at analsex blir undervurdert. Mange synes tanken er ekkel og takler ikke å prøve, noe som er fullt forstålig. Jeg ga det en sjanse, og synes det kan være godt. Det er over fire måneder siden jeg hadde det sist, så kan ikke akkurat si at jeg føler meg gal etter det, haha!

At du har tatt abort før
Nei det stemmer ikke heldigvis! Jeg synes det er bra at det er mulighet for at vi kvinner kan ta abort, men jeg synes veldig mange misbruker dette. Jeg selv hadde ikke klart å ta abort, og er derfor ganske forsiktig med prevensjon, selv om jeg veit det alltid er en risiko når man har sex og at det ikke er noe som er 100% sikkert, men jeg klart meg fint hvert fall. Jeg var veldig redd da jeg gikk på kuren mot kviser, for om jeg hadde blitt gravid da, kunne jeg bli sendt videre til spesialist for å sjekke om barnet hadde fått fosterskade og jeg har hørt de kan tvinge deg til å ta abort. Det er skummelt å tenke på!

 

 

 

Har du hørt noen andre rykter om meg? Legg igjen en kommentar, så kommer det garantert et nytt innlegg hvor jeg bekrefter/avkrefter ryktene!

6 kommentarer
    1. Hei,
      Vil bare si at uttalelsen din om at du synes mange misbruker abort kan fremstille seg som både ignorant og kanskje litt populistisk? Kanskje du prøver si at man ikke skal bruke det som prevensjon, men det finnes det ingen grunner til å tro at er en tendens hverken i Norge eller andre land. Å ta abort er en enorm fysisk påkjennelse, så å påstå at mange misbruker det er nok ikke riktig. Husk at grunnene til at noen velger abort ofte er svært personlige, og det er ikke sikkert de ønsker fortelle deg hele grunnen. Altså, selv om det virker “grunnløst”, er det ikke nødvendigvis det.

      1. Kunne nok skrevet denne setningen annerledes ja, for jeg er fullt klar over at det kan være personlige grunner til at man tar abort, og har også hørt en del om folk som har tatt det og prosessen rundt. Det virker helt forferdelig, og ikke noe jeg unner noen! Men samtidig vil jeg bare påpeke at det jeg mener med at de noen misbruker abort, er når man har sex frivillig og veit konsekvensene av det. Og ja man kan ha sex med en person man kanskje ikke burde rote seg borti, slite med økonomi, slite psykisk eller andre ting som gjør at man ønsker å ta abort. Men da mener jeg det finnes andre løsninger, slik at det ikke går utover barnet. Tror at grunnen til at jeg har så sterke meninger rundt abort er fordi jeg sliter med dødsangst, og at jeg ikke forstår hvordan noen kan la et barn død fordi man selv ikke klarer å ta vare på det, om du skjønner. Samtidig støtter jeg abort i sammenhenger hvor voldtekt/overgrep/vold er i bildet. Dette blir det siste jeg kommenterer angående dette, ettersom jeg ikke ønsker en enorm diskusjon rundt det. Viktig å huske på at dette er mine erfaringer om hva jeg har hørt/lest og tankene mine rundt det. Og jeg dro aldri fram en kilde da jeg skrev dette, for det står tydelig i teksten at “jeg synes”.

    2. Litt av noen spørsmål du har fått, å syns du er utrulig tøff som tørr svare så ærlig på alle disse, nå vet jeg ikke om du har huket bort noen som kanskje er litt vell ekstrem men syns det var veldig godt svart på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg