SVARER PÅ RYKTER OM MEG SELV

FORGIPER, VEKTNEDGANG, BLOGGINNTEKT, HUNDEPASS +++

Er det sant at onkelen din forgrep seg på deg? 
Nei det er absolutt ikke sant. Ingen av onklene mine har forgrepet seg på meg. 

Er det sant at du ikke ønsker å ned noe i vekt og at du derfor ikke gjør noe med det? 
Både ja og nei. Forstå meg rett, jeg veit det hadde vært bra for meg å gå ned noen kilo. Samtidig så er ikke dette noe jeg holder veldig stort fokus på. Jeg prøver å ha et ok kosthold, også går jeg flere turer med hundene hver dag, så holder meg en del i fysisk aktivitet.. Kjøpte meg Fitbit for ikke så lenge siden, og prøver å holde meg til 10 000 skritt hver dag. 

Er det sant at du tjener penger på bloggen? 
Ja det er det. Jeg er med i blogg.no sitt partnerprogram, hvor jeg da tjener penger hver måned på bloggen, i tillegg til når jeg legger ut annonselinker. 

Stemmer det at du er like god som du virker som? 
Så utrolig koselig! Jeg prøver hvert fall å vise en så ærlig versjon av meg selv som mulig, og håper det jeg skriver gjenspeiler meg.

Stemmer det at du lyg på bloggen bilde av “tantegull” når du ikke er tante? 
Jeg er ikke biologisk tante for Jenny Elisabeth og Sander, ettersom jeg er kusinen til mammaen deres. Men foreldrene deres ser på meg som en tante til dem, med tanke på at jeg alltid stiller opp for dem om det er noe. Etter min mening så trenger ikke tante å være biologisk på lik linje som jeg mener at en mamma eller pappa ikke trenger å være det, for det handler om hvem som er der og stiller opp for barnet. For om den biologiske mammaen eller pappaen ikke har kontakt med barnet, så er det allikevel koselig for barnet å ha en annen mor/fars figur i livet sitt å se opp til og som er der, når ikke den biologiske er der. Mulig jeg drar dette ut av sammenheng nå for både Jenny og Sander har biologiske tanter og onkler som er der for dem, men allikevel har foreldrene flere de ser på som tanter for dem. 

Stemmer det at faren din passer hundene dine ofte? 
Nei det gjør han absolutt ikke. Kanskje en helg eller noen flere dager samme gang i måneden. Synes forresten at det er utrolig viktig at de får tid sammen, for både han og hundene er veldig glad i hverandre, og vært vandt med å bo sammen. 

Stemmer det at du er like nydelig slik som du er? I think so
Næmmen så hyggelig kommentar! Denne veit jeg ikke hva jeg skal svare på engang, men tusen takk gode du! 

 

Har du hørt noen andre rykter om meg som du ønsker at jeg skal besvare? Legg igjen en kommentar! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

5 kommentarer
    1. Eyy😁
      Kan du fortelle litt mer om partnerprogrammet med blogg.no? Ønsker å tjene penger på bloggen, men jeg skjønte ikke helt når jeg leste det dem skrev på det partnerprogrammet.

    2. Jeg blir også kalt tante av barna til kusinen min 😅 Så ja, det handler om hvem som faktisk er der for en, onkelen dems er nemlig helt fraværende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg