10 POSITIVE TING MED Å VÆRE I ET FORHOLD

♥ Elsket
Trenger jeg egentlig å si mer? Å føle seg elsket og det å elske en annen person, er faktisk den beste følelsen i verden!

♥ Aldri alene
Når man er i et forhold så er det naturlig å bruke mye tid på den man er sammen med. Man er på en måte aldri alene, fordi man veit det er en person som alltid er der for en. Har du ingen venner eller familiemedlemmer å være med, er alltid kjæresten der. Så det blir veldig sosialt og trygt.

♥ Spesiell for et annet menneske
Å vite at man er god nok for en person og at personen ønsker å være sammen med akkurat deg, er en fantastisk følelse!

♥ Bestevenn og kjæreste i ett
Er man heldig så treffer man sin livs bestevenn i kjæresten sin. En som forstår deg bedre enn andre, som alltid stiller opp, og som man kan fortelle alt til, i tillegg til å ha det morsomt med.

♥ Kjæresteturer 
Det er noe helt spesielt å reise og oppleve nye steder sammen med kjæresten.

♥ Legge seg sammen og våkne opp sammen
Jeg har aldri vært en person som liker å sove alene, så dette er en ekstra fordel for min del nå som jeg har fått meg kjæreste og vi er en god del sammen. Er så koselig å ligge i armene til han om kvelden og våknet opp til at han sover ved siden av meg om morgen.

♥ Bedre økonomisk
To personer har som regel bedre råd enn en person alene, og dette er en ting som jeg veit vil påvirke livskvaliteten til meg og Martin om vi en gang flytter sammen. Muligheter i hverdagen, reiser, matutgifter, og ikke minst blir det billigere å bo og lette å komme innpå boligmarkedet.

♥ Familie og vennekretsen blir større
Du blir kjent med han sine venner og familie, og han med din. Alltid greit å skape nye bekjentskaper, også er det utrolig koselig også!

♥ Ny følelse av trygghet
Når man har kjæreste, føles plutselig alt mulig tryggere. Man veit man har en person som alltid er der å passer på, det er veldig godt å vite!

♥ Mulighet til å skape familie 
Det finnes ikke noe mer spesielt enn å kunne stifte familie med den man elsker. Det er en stor drøm jeg har for fremtiden min, hvert fall!

3 kommentarer
    1. Jeg er mye eldre enn deg, men jeg har begynt å følge deg. Du er en utrolig fin jente. Virkelig! Jeg har grusom angst hele tiden og har ligget nede i mange år. Har mann og barn og hunder. Jeg har gått i behandling i flere år, men angsten spiser meg levende! Jeg klarer ikke mer! Er helt desperat etter hjelp! Kan du gi meg noen råd? Kanskje du vil svare privat? Ønsker alt godt for deg skjønning.

    2. Hmm. fint at du ramser opp de 10 mest positive tingene, men kommer du også til å lage et innlegg med de 10 mest negative tingene også? Det hadde vært interessant å veie disse opp mot hverandre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg