DEN SISTE TIDEN

De siste halvåret, og spesielt de siste månedene har jeg synes at det har vært så ekstremt vanskelig å oppdatere her. Jeg har skrevet innlegg, fjernet, skrevet på noe nytt, men ikke lagt ut. Noe ligger i arkivet, mulig det blir postet en gang lang frem tid, men det meste blir nok slettet. Jeg har synes det har vært vanskelig å vite hva jeg skal skrive om. Hva vil falle dere av interesse? Hva vil jeg selv dele? Er dette teit? Er dette bra? Gir dette noe mening? Jeg har også vært innom tanken om at dere kanskje er lei. Lei av å høre om den samme kjedelige hverdagen min, de samme problemene mine, tankegangen og meningene mine. Og tanken på at dere kanskje er lei “klagingen” min om dette, er også der. Dette sitter nok mest i hodet mitt og er mine følelser, for det er tydelig at når jeg legger ut innlegg at det ikke er fakta. Jeg har vært klar og tydelig på at jeg vil komme sakte men sikkert med hyppige oppdateringer igjen, men at når jeg er tilbake til mitt “gamle” jeg er usikkert. Alt handler om meg, hvordan jeg har følt meg og hatt det den siste tiden. Og siden jeg har visst hvordan ting har vært selv, har jeg også ikke lovet dere noe. Og heldigvis er de fleste av dere veldig forståelsesfulle når det kommer til dette.

Det som også har vært vanskelig er hvordan jeg skal formulere meg om ting, om setningene mine er bygget opp riktig, om dette er forstårlig og i det hele tatt hvordan jeg skal starte innleggene mine. Jeg har nå skrevet her i straks syv år. Det har vært syv år med oppturer, nedturer, gode opplevelser, vonde opplevelser. Syv år med erfaringer på både godt og vondt som dere sikkert forstår, og som dere ikke minst har fått tatt del i. Men det har liksom bare stoppet opp litt. Noen ganger føles det ut som det er første gangen jeg skriver inne her, fordi jeg ikke kommer til hvordan jeg skal starte opp et innlegg. Men tror at alle bloggere har slike perioder i ny og ned, bare veldig kjipt at min periode har vart så lenge.  Skal hvert fall ta et ekstra tak i meg selv og jobbe hardere med å komme tilbake. Det så synd å bare legge det på hylla, når det er dette jeg egentlig vil bruke mye av livet mitt på.

1 kommentar
    1. 🌷 Skriv det du føler for å skrive du 💫 alt du skriver virker som det kommer rett fra hjerte❤️ Di gangene jeg har møtt deg og hunden din på her på Hallingby..lyser det godhet av deg 🌺 så uansett hva du skriver om er jeg helt sikker på at det blir bra 🌷 Klem fra Pusur 🐈 å meg i Dølerudveien 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg