MY BIRTHDAY IN PICTURE

21. april fylte jeg 21år, og for to helger tilbake så feiret jeg bursdagen min her hjemme. Vi var en gjeng på 12, som startet kvelden med litt kaker, etterfulgt av snacks og litt innabords. Det ble en koselig kveld med mye bra musikk, drikkeleker og snakkis. Kvelden endte opp med at over halvparten av oss dro på byen, noe som var veldig gøy! En vellykket dag, til tross for litt tårer i blant. Det slår seriøst aldri feil, og er standard meg. Ingen god følelse, men har heldigvis gode venner rundt meg som løfter meg opp så det går fort over!

Må forresten skryte av den fantastiske bestevenninna mi som laget kake til bursdagen min! Var ikke denne bare helt nydelig? Hun kjenner meg godt der må jeg si, for den var virkelig meg! Hun lagde også søte melkefrie kaker ved siden av, til de som har allergi. I tillegg lagde kusinen min Snickers-kake og jeg Oreo-kake, så det ble nok kaker for å si det sånn.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg