SMÅBARNSFORELDRE PÅ PRØVE

Hallo! Hvordan går det med dere? Jeg har det ganske greit i dag, sett borti fra at jeg er veldig sliten. Jeg har vært travel opptatt hele helgen (ikke fylla), så i dag kjente jeg at det var ganske seigt å stå opp. Trøttheten gikk fort bort da jeg fikk besøk av mine tre skjønne tantebarn, som jeg skulle passe noen timer. Dagen har derfor gått unna som dere sikkert skjønner, og vi har fått satt småbarnsforeldre- rollen på prøve! Vi startet morgenen med barna så litt på tv og jeg fiksa litt i leiligheten, før vi satte oss ned alle fire å spilte dyre lotto, mens Martin sov. Etter litt fant jeg ut at vi skulle ta oss en tur til byen for å dra på lekeplassen, fikse et par ting på kuben og egentlig spise is. Isen rakk vi ikke, men vi fikk derimot tatt oss en deilig lunsj i parken med rundstykker og pålegg. Det var mer enn koselig nok! Martin var med oss deler av tiden, og etter litt mer lek på senteret, møttes vi igjen og reiste vi hjem igjen i 14- tiden. Like etterpå ble barna henta. Merket på meg at så fort det ble stille her, så kom trøttheten tilbake. Så nå skal jeg prøve å holde meg våken noen timer til med å dra å hente en pakke, gå en tur med hundene, rydde litt og planlegge blogginnlegg.

 

 

Følg meg på:
Snapchat/Instagram- @adalsjenta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg