VÅR FØRSTE DATE

Annonse | Latter

Hei dere! Nå er jeg endelig tilbake for fullt etter en nydelig langhelg, og gleder meg til å komme tilbake til gamle rutiner med bloggen. Vi kom egentlig hjem på søndag, men jeg har trengt noen dager til å slappe av etter helgen, fikse opp litt hjemme og i tillegg har jeg jobbet litt.

Vi koste oss masse i Lørenskog i helgen, og jeg ser frem til å dele litt bilder derfra. For min del skulle jeg ønske vi kunne blitt der noen dager til. Det var veldig deilig å være borte fra Hønefoss og være i litt andre omgivelser. Men det var også godt å komme hjem til egen seng og hjem.

Det første jeg vil dele med dere er nok det jeg vil si er høydepunktet fra helgen. Jeg og Martin var på vår første date på lørdag. Vi har jo spist en hel masse ute tidligere, og vært på kino, men det er ikke noe vi har sagt har vært en date. Men lørdag var dagen. 4 år tok det.. Det var veldig på tide! Vi startet kvelden med en god middag på Egon. Der har de veldig god mat, og biffen deres er virkelig himmelsk! Etter middagen tok vi så turen mot Aker Brygge for å dra på latter. Der hadde vi fått billetter til “BMI- Verdens beste Show”. Jeg har aldri vært der før, så å kunne få oppleve det var jeg veldig spent på og noe jeg gledet meg til!  Med tittelen på showet, hadde jeg høye forventninger. Men for å være helt ærlig så synes jeg ikke det var så bra. De prøvde rett og slett for hardt å være morsomme og det var nok ikke verken min eller Martin sin type humor. Men å ha vært på latter er en opplevelse i seg selv som jeg ikke ville vært for uten, og alt i alt hadde vi en fantastisk kveld!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg