HØSTEN. MØRKET. ANGST.

Jeg kjenner veldig på at høsten har kommet snikende. Ikke en årstid jeg er spesielt glad i. Altså det er koselig å sitte under teppe med en kakao i hånda og noe koselig på tv, men høsten er veldig dyster og det påvirker humøret mitt. Jeg er veldig redd for å falle tilbake til der jeg var. Angsten har forverret seg veldig ,og jeg føler depresjonen er på vei tilbake. Jeg har mindre energi, sliter mer med søvn, blir fortere lei meg og har skikkelig humørsvingninger. Jeg er lei av ting og trenger forandringer rundt meg. Tror det siste er ganske sunt på mange måter, for da har jeg noe å oppta angsten med. Da kan jeg gjøre ting som gjør meg glad og ting jeg interesserer meg for, som velvære kvelder, forandre ting med interiøret her hjemme, nye sminkerutiner og jobbe med sosiale medier. Samtidig er det slitsomt, hvert fall når energinivået er så lavt. Jeg føler dagene mine bare går rundt, og jeg venter hele tiden på en ny uke. Det er ikke slik det skal være, for plutselig er et nytt år gått og et år mindre igjen å leve. Og ja, dødsangsten er det verste oppi alt akkurat nå. Neste psykologtime om 9 dager, ser frem til å få lettet litt på trykket og få litt tips til å takle dette.. Enn så lenge må jeg gjøre det jeg kan for å holde meg oppe.

 

 

 

1 kommentar
    1. Sender deg virkelig de beste tanker som finnes! Det å fungere med angst er jaggu meg ikke ei lett oppgave. Håper du klarer holde deg bra aktiv og ikke lar høstmørket komme over deg – go’ og varm klem fra A

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg