JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MARTIN OG VÅRES FORHOLD

Hvordan møttes dere? Så søte sammen! Ønsker dere alt godt
Vi møttes for første gang på ungdomsskolen. Jeg gikk da i 8. klasse og han i 10. klasse, hadde litt kontakt da, men tok opp igjen kontakten da jeg gikk vg1. Da hadde vi et bloggsamarbeid. Tusen takk!

Har Martin gått ned mye i vekt? Er det en inspirasjon for deg og din helse? 
Ja han har gått ned en del. Synes det er bra for han sin del siden det var det han ønsket, men det er ikke noe jeg tenker på i forhold til min helse. Forstå meg rett, prøver å holde meg i fysisk form og spise greit, men har ikke stort fokus på å gå ned i vekt selv.

Hva synes han om at du utleverer forholdet på Internett? 
Verken han eller jeg føler at jeg har delt så mye om forholdet våres. Vi begge deler en del bilder av oss/hverandre på våres snapchat-kanaler, men sagt lite om forholdet våres. Han har gått igjennom dette innlegget før jeg posta det, og godkjent det. Tror vi har ganske lik grense på hva vi synes er privat og ikke.

Hvor ofte har dere sex? 
Spørs hva du betegner som ofte, men vil si vi har det relativt ofte.

Er Martin glad i å bli tatt bilder av hele tiden egentlig? Han ser forskrekket ut på hvert bilde. Håper han ikke føler seg presset bare fordi du er en offentlig person og må oppdatere følgerne dine. 
Om han ikke ønsker å bli tatt bilder av eller ta bilder med meg, så sier han ifra. Han spør ofte selv om jeg kan ta bilde av han eller med meg, og legger ut på sin snapchat story/Instagram, så han føler seg ikke presset til det (sier han selv).

Hvordan er det for kjæresten din å være sammen med deg når du har dine verste perioder med angst f.eks.? Takler han det bra? Forståelse for at det er virkelig for deg og at du sliter når de situasjonen oppstår eller trekker han seg vekk?
Han veit selv hvordan det er å slite med psyken, så han takler det ganske bra vil jeg si. Jeg veit han synes det er vanskelig å vite hva han skal si til enhver tid, og det er forståelig. Men jeg synes han er en god lytter og kommer ofte med gode råd når ting er vanskelig for meg. Det er noe jeg verdsetter høyt. Vi er flinke til å se og være der for hverandre, noe som er superviktig i et forhold!

Hvor gammel er Martin?
Han blir 23 år i November. Så han er et og et halvt år eldre enn meg.

Hvorfor bruker Martin bare for store klær? Kanskje du burde hjelpe han med å finne klær. Du har fin stil. 
De fleste klærne hans har blitt for store nå som han har gått ned en del i vekt. Han er veldig lang i overkroppen, så problemet er at om han velger en mindre størrelse på noe, blir det kortere i lengden.

Hvor lenge har dere vært sammen? 
Vi ble sammen 2. juli, så det er veldig snart en måned!

Hva liker Martin å gjøre? Har han noen hobbyer? 
Jobbe med nettsteder. Ellers glad i å gå tur og reise.

Hvor høy er du og hvor høy er han? 
Jeg er 166, og Martin 195, så han er 29 cm høyere enn meg.

 

Hvor jobber han? 
Han jobber ikke for tiden.

Hei. Har kjæresten din noen vanskeligheter? Psykisk eller fysisk? 
Ja, han sliter psykisk.

Hva synes kjæresten din om hvordan du ser ut? Og hva synes du om han? 
Han sitt svar: Digg♥
Mitt svar: Jeg synes han er veldig kjekk. Fint smil og nydelige øyne, også har han så sjukt lange øyevipper. Misunnelig? Nei, ikke i det hele tatt! Også har han en så fin personlighet, som gjør han enda mer attraktiv.

Har dere to hatt sex enda? 
Det har vi. Vi hadde sex for første gang i 2015.

Hva gjør han til en god kjæreste for deg? 
Martin er virkelig tvers igjennom god, det kan jeg ikke si om veldig mange mennesker. Han er så snill, hjelpsom, kjærlig, godhjerta og fantastisk. Han er ikke bare kjæresten min, men også min bestevenn.  Jeg kan snakke med han om alt fra venninne krangling, familiedrama, angst, overgrep eller andre ting som plager meg. Han kommer med støttende ord og gir meg gode klemmer på mine verste dager. Han er nok den personen jeg stoler mest på, og det er ikke bare fordi han er kjæresten min, for sånn her har det allerede vært noen år. Vi har bygd opp en sterk tillit til hverandre, noe jeg verdsetter ekstremt høyt. Han er også ekstremt hjelpsom med hundene, og hundene har fått en godt forhold til han. Kanskje ikke så rart med tanke på at han har vært i livet deres en god stund, men det har blitt enda tettere det siste halvåret.

Hvordan vil du beskrive ditt og Martin sitt forhold? 
Trykt, spontant, tillitsfullt og veldig koselig! Vi har det utrolig bra sammen♥

Hvorfor ble du og Martin sammen? 
Fordi jeg elsker han og vil dele mitt liv med han.

Hva synes Martin om at du er så åpen om deres sexliv? 
Kan ikke akkurat si meg enig i at jeg har vært så åpen om sexlivet våres, og det kjenner ikke han seg igjen i heller.

Har du og Martin kranglet? 
Ja det har vi. Alle forhold har noen diskusjoner i ny og ned, heldigvis har vi det ikke så ofte og om vi har det så løser det seg raskt.

Tok det lang tid før du ble komfortabel med Martin? Sånn med tanke på kropp, nakenhet, sex osv.. 
Første gangen vi hadde sex i 2015 var jeg veldig ukomfortabel. Jeg hadde lite erfaring og var redd. Jeg ville ikke at han skulle se meg naken, så jeg satte tegnestifter på sidene av gardinene for tette de ordentlig, så det skulle bli ordentlig mørkt i rommet. Etter å ha gjort dette et par ganger, så sluttet vi med det ettersom jeg følte meg mer komfortabel. Han gjorde at jeg følte meg ganske fort trygg på han, overraskende nok etter alt jeg har vært igjennom. Han fikk vite om overgrepene før vi havnet til sengs, noe jeg er glad for! Han tok veldig hensyn og hadde stor forståelse for det jeg har opplevd. Med de overgrepene jeg har opplevd så har jeg vært veldig utrygg når det gjelder ulike seksuelle ting, og det har tatt tid å klare enkelte ting. Men han har hele tiden sagt at det har gått fint, og og det har vært en ganske betryggende følelse.

Tror du dere kommer til å vare livet ut, med barn osv.?
Jeg håper selvfølgelig det. Han er den jeg ønsker å dele livet mitt med, flytte med, gifte meg med og stifte familie med.

Hva er det beste og verste med Martin? 
Det beste er at han er så lett og god å snakke med. Han er veldig støttende og jeg er veldig trygg i hans nærvær. Det at han også er så hjelpsom de dagene hvor angsten min er verst og jeg har lite energi, er jeg også veldig glad for. Det verste er at han ikke er god på å gi eller ta imot komplimenter.

Når skal du gifte deg? 
Nå har ikke akkurat vi vært sammen så lenge, så det er nok en stund til det eventuelt skjer.

Hvor ofte møtes dere? Bor dere sammen? 
Nå har Martin vært her en ganske god stund, men vi begge prioriterer venner og familie selv om vi er mye sammen. Vi bor ikke sammen, selv om det føles sånn ut akkurat nå.

Var Martin din første kjæreste? Og var han din første seksuelle opplevelse? 
Nei, det var han ikke. Jeg hadde vært i to forhold før han, og hatt sex med en, da vi ble sammen første gangen. Men vil si at dette er det mest seriøse og beste forholdet jeg har vært i, kanskje ikke så rart at vi da fant tilbake til hverandre?

Er det noe du irriterer deg over med Martin? 
Noen ganger føler jeg at han kanskje forventer at jeg husker ting, veit hvordan ting skal gjøres og lignende, det kan være litt irriterende.

Har dere sagt at dere elsker hverandre?
Det har vi. Et sterkt ord med en stor betydning fra våres begges side♥

Hvordan fant dere tilbake til hverandre? 
Det startet med en sprut, og endte opp med følelser.

Noe annet dere lurer på om Martin og forholdet våres? Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet, så kanskje det kommer et lignende innlegg senere.

6 kommentarer
    1. Bare et tips! Når det kommer til svaret om store klær, sø sliter mannen min med det samme. Han har så lang overkropp. Men har funnet ut at det er noe som heter “long fit”, og på new yorker har de noe som here “oversized”, den er en lengere modell enn vanlige t skjorter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg