JEG SVARER PÅ HELT SYKE DILEMMAER

Kjæreste som er ti år og yngre eller ti år eldre?
Ti år eldre. Kunne aldri vært sammen med en 11-åring, huff!

Være døv eller blind? 
Måtte blitt døv, selv om det også hadde vært helt forferdelig.

Slutte å bruke såpe eller slutte å bruke tannkrem? 
Verste jeg veit er å ha dårlig ånde, men det kjenner man ikke med mindre noen står nærme. Å lukte svette og vondt derimot, kjenner man på lengre avstander, så det måtte blitt slutte å bruke tannkrem. Finnes heldigvis både tanntråd, munnskyllevann og tyggis.

Kun spise godteri eller kun spise salat hver dag? 
Salat hver dag. Jeg elsker sjokolade, men hadde nok blitt kvalm i lengden..

Aldri reise eller aldri kjøpe klær igjen?
Aldri kjøpe klær. Ingenting er bedre enn å oppleve nye steder, og klær kan man alltid fikse om på om man blir lei eller bytte med andre.

Kunne være usynlig eller lese andre sine tanker?
Lese andre sine tanker, det hadde faktisk vært veldig spennende!

Aldri ha sex igjen eller ha sex to ganger om dagen hver dag? 
To ganger om dagen, uten tvil.

Miste en fot eller en arm?
Begge deler hadde vært like ille, men føler man har mer muligheter om man kun har en arm, fremfor et bein.

Slutte med sosiale medier nå eller alltid jobbe med sosiale medier? 
Er veldig glad i å jobbe med sosiale medier, og slik jeg ser det nå vil jeg jo ikke akkurat stoppe ved det første, så alltid jobbe med sosiale medier.

Kvalm hver dag eller hodepine hver dag?
Jeg hater å være kvalm, og følelsen av å måtte kaste opp hele tiden er faktisk ille. Så måtte blitt hodepine hver dag, selv om det også er forferdelig ubehagelig.

Ikke kunne lese mer eller ikke kunne snakke engelsk?
Ikke kunne snakke engelsk. Jeg er ikke så god i engelsk uansett, men man kan bli forstått for det med å peke for eksempel.

Alltid bruke løsvipper eller miste egne øyevipper? 
Alltid bruke løsvipper. Jeg elsker å bruke det, og har det på stort sett hver dag nå uansett.

 

 

Hva ville du gjort? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg