JEG ER BLITT VERIFISERT PÅ SNAPCHAT

For en god stund tilbake fortalte jeg dere at 10 700 personer hadde sett mystoryen min. Å gå fra 1000-2000 til dette, kom som et sjokk. Like etterpå ble jeg verifisert. Det betyr at jeg har offisiell konto og gullstjerne bak navnet mitt. De siste 28 dagene har over nærmere 800 000 sett mystoryen min, det er faktisk helt sinnsykt. Det at jeg har muligheten til å nå ut til så mange mennesker, føles helt uvirkelig. Prøver å bruke min stemme til noe positivt og til å kunne hjelpe andre mennesker både med angst, depresjon, selvbilde, kroppspress og generelt press i hverdagen. Jeg deler også mye om hverdag, interiør og sminke, og svarer på en god del spørsmål som jeg ofte får inn anonymt. Følg meg gjerne: @adalsjenta.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg