MINE MEST LESTE INNLEGG I 2016

“Jeg sperrer meg inne”

“Når det blir for mye av alt”

“Jeg har gjort en stor tabbe”

“Ting jeg gjelder meg til”

“Jeg hadde aldri trodd det ville gå så langt”

“Jeg streber etter et bedre liv, fordi det har gitt meg for mye motgang”

“Fineste dama i verden”

“Det blir bedre..”

“Klarer man ikke være et A4 eksemplar er man ikke like mye verdt”

“Jeg er lei av å late som alt er bra..”

“Lettkledde ber om å bli voldtatt”

“Beklager, men jeg forstår dere ikke..”

Repost: Sommerkroppen

“Vi skal flytte, men trenger deres hjelp.. “

“Spis lunsjen på dasslokket, vær så snill”

Jeg merker presset allerede

“Klar for russetiden for 2017

“10 beauty hacks”

“Kjære kunnskapsminister

“I sommer har jeg..

“Pakke i posten ble til stor skuffelse

7 ting jeg angrer på

“Sexlivet bør holdes for seg selv”

“Hvorfor er du anonym?

“En fantastisk nyhet

Vi ble filmet på bussen..

“Blogger møter toppblogger

15 ting du kanskje ikke visste om meg

Jeg trossa angsten

Ventetiden er over

“Jeg tok helt feil

“Blogg bloggere bloggest

Jeg har kun et ønske for julen”

“My Christmas Eve Outfit

“Julekroppen, her kommer jeg!

“Jeg er forelsket

 

 

– Ann Helen


 Følg Adalsjenta på Facebook

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg