VI SKAL FLYTTE, MEN TRENGER DERES HJELP..

Etter å ha bodd hele mitt 18-årige liv på Hallingby, må vi dessverre finne oss noe nytt da det ikke er lov med dyr her vi bor. Vi begge syns dette er vemodig, med tanke på at jeg har bodd under samme tak hele livet mitt og pappa de siste 24årene. Men vi må nesten gjøre det beste ut av situasjonen, samme hvor sårt det er. Jeg tror det vil bli greit å for oss begge å finne et nytt sted å bo.  Et nytt kapittel skal starte i livet våres, men vi trenger deres hjelp.

Vi er på utkikk etter hus/leilighet i Hønefoss område. Det må være to soverom og lov med hund, da vi har to rolige og snille hunder som skal være med på flyttelasset. Vi røyker ikke. Vi er to rolige mennesker som alltid betaler husleie til rett tid. Makspris: 8000kr.

Velger å dele dette på bloggen, da jeg veit mange leser bloggen min fra Hønefoss område. Håper flest mulig deler dette innlegget videre, på forhånd tusen takk! Kommenter mer en gjerne, om du finner noe som kunne vært aktuelt for oss.

 

– Ann Helen

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg