MY CHRISTMAS EVE OUTFIT

Hipp hurra for ny uke! Nå er vi i siste uke 2017, hvor har dette året blitt av egentlig? Andre juledag er over allerede, og jeg føler bare dagene går fortere og fortere. Kan ikke tiden bare stoppe opp, bare sånn bittelitt? Før jeg rekker å blunke er jeg tilbake på skolebenken. Til tross for at dagene går fort unna, synes jeg disse juledagene er utrolig kjedelige. Jeg gjør rett og slett ingenting, de fleste vennene mine er opptatt eller borte. Og samhold med familien i jula, hva er det? Huff, nei. I morgen blir det heldigvis en forandring, gleder meg til å komme meg litt bort noen dager nå.

Uansett, nå tenkte jeg å vise dere juleantrekket mitt fra julaften. Brukte den samme kjolen som i fjor av den enkle grunn at jeg er ikke vitsen med å kjøpe ny kjole hvert år. Dessuten er jeg så glad i denne kjolen, at jeg ser ikke bort i fra av å bruke den til neste år også.


 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

8 kommentarer

Siste innlegg