JEG STREBER ETTER ET BEDRE LIV, FORDI DET HAR GITT MEG FOR MYE MOTGANG

Jeg streber etter å prestere godt på skolen, fordi karakterene mine ikke er høye nok. Jeg streber etter å være et bra mennneske, fordi jeg føler jeg bare ødelegger. Jeg streber etter å være den perfekte kjæresten, fordi jeg føler meg ikke bra nok. Jeg streber etter å holde familien sammen, fordi jeg ser ikke for meg fremtiden uten dem. Jeg streber etter å ha en bra blogg, fordi jeg veit den kunne vært mye bedre. Jeg streber etter et finere utseende og bedre kropp fordi selvtilliten min er ikke høy nok. Jeg streber etter et bedre liv, fordi det har gitt meg for mye motgang.

Akkurat nå føler jeg meg helt ødelagt og knust. Jeg klarte så vidt å reise meg opp i dag for å dra til bestemor som er mitt bosted frem til sommeren, så uken som kommer nå blir tøff. I tillegg har vi veldig mye som skal gjøres på skolen denne uken, blant annet prøve eksamen. Jeg er en person som aldri gir opp, jeg skal klare dette. Jeg pleier heller aldri å være den person som klager spesielt om livet, men biter tennene sammen, gang på gang. Men akkurat nå har kroppen min sagt stopp! Jeg skjelver, har dårlig matlyst, jeg sover lite og tårene renner mye. Livet skal ikke alltid være enkelt og det har jeg fått smake på helt siden jeg var ei lita tulle. Jeg letet faktisk litt tilbake i arkivet på bloggen her i dag. Jeg trodde mine værste år var for noen år tilbake, men ingenting slår dette. Det må til noen vonde dager for at det skal bli noen gode dager. Jeg ber ikke om et perfekt A4 liv, for det er noe jeg aldri kunne tenke meg. Det eneste jeg ønsker er at et par brikker i livet faller på plass snart.

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Hei Ann Helen! Hva enn det er som plager deg – vet ikke hva det er – så håper jeg det er noe som går over fort. Lykke til! Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg