JEG HADDE ALDRI TRODD DET SKULLE GÅ SÅ LANGT..

Skulle egentlig skrevet dette innlegget i går. Men dagen ble overhode ikke som jeg forestilte meg. Noen dager er bedre enn andre, og noen er desidert mye værre. Men at det skulle gå så langt som det gjorde i går hadde jeg aldri trodd.. Jeg har kommet ned i en gjørme jeg ikke helt veit hvordan jeg skal komme opp igjen fra. Jeg tror det eneste jeg kan gjøre er å ta et steg om gangen helt til jeg kommer meg på toppen igjen. Jeg lever i troen på at ting skal bli bra igjen, for det gjør det, men det vanskelig å si når!

Jeg er hjemme igjen i Hønefoss. Tok velfortjent langhelg i går, vi har hjemmeoppgave i dag. Jeg veit om jeg vil si det er positivt eller negativt at det er helg.. Denne uken har gått bare i surr, så jeg må jo si de er godt å få et avbrekk fra skolen. Men samtidig veit jeg at neste uke vil bli en svært tøff uke. Konsentrasjonen på skolen er overhode ikke på plass og det vil ta lang tid før den kommer tilbake når ting i det private liv er vanskelig. Jeg får ta uken som den kommer og håpe på det beste.

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Det private liv vil alltid gå ut over skolen, men god å høre at du har noen ved din side som kan støtte deg og hjelpe! God helg, nyt den så håper jeg det ordner seg for deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg