I DAG TROSSET JEG ANGSTEN

Jeg var usikker, redd, nervøs og var helt sikker på at dette klarer jeg ikke. Smertene kom i tillegg og jeg var sikker på at jeg måtte løpe ut av klasserommet med angstanfall. Jeg var fast bestemt på at jeg ikke ønsket å si noe under presentasjonen. Men veit dere hva? Jeg klarte å gjennomføre det og sammen klarte vi som gruppe å få en ganske bra karakter også med fremføring foran hele klassen. Jeg kunne avslutte skoledagen med en ordentlig stolthetsfølelse som jeg ikke har følt på lenge.

I dag trosset jeg angsten, og et steg nærmere det jeg ønsker. Det er ikke hver dag jeg føler meg så bra som i dag og personlig liker jeg ikke å skryte meg selv opp i skyene. Men i dag er jeg er skikkelig stolt av meg selv, og det har jeg all grunn til å være. Og jeg måtte bare få det ut!

 

– Ann Helen

13 kommentarer

Siste innlegg