PAKKE I POSTEN BLE TIL STOR SKUFFELSE

På fredag mottok jeg min første pakke fra Nelly. Bestilte meg 3 hvite nydelige kjoler derfra. Det er alltid skummelt å bestille på nett synes jeg, og særlig når jeg gjelder klær. Plaggene kan være helt totalt forskjellige i størrelser, og det var dem. Jeg lovde dere forrige uke bilder av dem, men dessverre passet bare 1/3 kjoler meg. Så klart bare meg selv å takke for at dem ikke passet, både angående størrelse og passform. Det ble en stor skuffelse, men bedre lykke neste gang!

 


Utrolig nok var det den som hadde minst størrelse som passet meg, og det er den i midten. Elsker den! De to andre skal selges tenker jeg. Jeg veit jeg kan returnere plaggene som jeg ikke ønsker, tilbake. Tror nok jeg ikke kommer til å gjøre det, da jeg har ei venninne som er mulig interessert i den ene kjolen. Jeg får se an.

Hva syns dere om kjolene?

 

 – Ann Helen

9 kommentarer
    1. Syns det blir teit av deg å skrive at det var en stor skuffelse. Du må nesten se på mål, merke og diverse, for du får jo ikke muligheten til å prøve først. Det er heller ikke noe problem å returnere plagg du ikke ønsker å beholde, så slutt å klag.

    2. Sofie: Hei! Før jeg bestilte sjekket jeg så klart ut dette, men noen ganger blir ikke det helt som man ønsker. Veit at det er gode muligheter for å få returnere plaggene, men det kommer jeg nok ikke til å gjøre tror jeg, ettersom venninna mi skal kanskje kjøpe den ene 🙂 Burde vel egentlig tilføyd det i innlegget.

    3. Det kan også hendte at de ikke helt passer kroppsfasong din heller da.
      På innlegge så virker det for meg at du klager på Nelly for at plaggene ikke passet deg.
      Velg heller og se på plagg som kan passe kroppsfasongen din og ikke bare de du liker

    4. Florence: Mulig formulert meg feil, hehe. Det var ingen klaging men mot Nelly på noen som helst måte, størrelsene passet ikke og det er jo min egen feil. Men for meg var det en skuffelse å få se størrelsene jeg bruker til vanlig, ikke passe meg nå. I tillegg som du sier passet dem ikke kroppsfasongen min. Vanskelig å vite hva som sitter pent og ikke når man bestiller på nett.

    5. Jøss, nå må da dere to ta dere en pille og roe dere godt ned. Hun klagde da verken på Nelly, størrelsen de har klærene i eller passformen.
      Det var en skuffelse da klærene hun helt sikkert har ventet i spenning på endelig kom, men ikke passet slik hun kanskje har sett for seg. Det gjelder da for søren alle som bestiller på nett, da man som oftest må vente rundt en uke før man får det i posten.
      Blir like skuffet selv jeg, uansett om det gjelder snittet på en kjole, fargen på en genser, fasongen på en sko, eller fargen på en leppestift. Blir alltid forventninger fra det sekundet man ligger det i handlekurven og klikker det hjem. Er da lov å bli skuffet da, uten å bli beskyldt for å klage på leverandøren eller for å ikke ha sett om det passer kroppsfasongen.
      Uansett om hun er formløs, eller har rumpe som en Kardashian så skal vel ikke hun måtte begrense sine valg fordi det “muligens ikke ser så bra ut på” og ikke passer kroppsfasongen.
      Jeg syns alle kjolene var superfin, og jeg har gått på samme smell hundre ganger før, kommer helt sikkert til å gjøre det hundre ganger til! Gleden av shopping er at man lærer for hver gang, og om det ikke passet – så kan det enten returneres eller selges til en venn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg