JULEKROPPEN, HER KOMMER JEG

Årlig er det snakk om denne sommerkroppen og vi forbanner oss over at den ikke kom til oss i år heller. Julemåneden er godt i gang, og dette er tiden på året man skal slappe av, ta det med ro. Og veit dere hva som topper det hele? Priskrig! 

 Mandag startet det hele i butikkene, priskrig! Om du synes det er like kjekt som meg når noe er på tilbud, anbefaler jeg deg å ta turen dit. Jo mere man sparer, jo kjekkere blir det! Julekroppen, her kommer jeg! Nå kommer det sikkert en del kommentarer angående overvekt her og jeg kan ikke si jeg oppfordrer til det. Jeg synes du skal få kose deg så mye du vil. Det er din kropp, og det er du skal trives med den. Blås i andres meninger og hver forøyd med deg selv.
God jul a!

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

3 kommentarer
    1. “det er din kropp og ikkje bry deg om hva andre synest.” om du er feit så må du høre på hva andre synest fordi det er livsfarlig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg