VENTETIDEN ER OVER

God kveld mine lesere Hvordan har dere det?

Det har blitt litt fravær fra min side de siste dagene, fordi tastaturet på pcen min fungerer ikke som det skal. Også er det såklart enkelte av bokstavene jeg bruker mest, så utrolig tungvint å skrive. Skal få fikset til snarest altså..

Tenkte å stikke innom å vise dere russelogoen våres som endelig er ferdig! Vi har gledet oss masse til få den ferdig og vi er veldig fornøyde. Det var faktisk ei i klassen min som lagde den og hun er utrolig flink!

Mulig vi er litt selvdiggere, som har figurer som ligner oss selv i logoen. Men hvorfor være som alle andre? De fleste har ganske like type logoer, og vi vil skille oss litt ut. Ser frem til en sykt bra russetid med disse herlige menneskene. Følg gjerne russetida våres på Instagram: Golden Light 2017

 

Hva syns dere?

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg