BLOGGER MØTER TOPPBLOGGER

Det har blitt litt bloggfravær fra min side nå. Har rett og slett hatt mye å tenke på, og vært utrolig sliten. I tillegg har jeg vært syk hele uka. Det er typisk meg å bli syk nå som det er innført fraværsgrense, eller hva? Jeg som alltid har vært frisk og rask liksom. Men uansett, uka har gått unna og jeg har vært der alle timene hele uka. Bortsett fra å prøve å slappe av mest mulig, har uka har gått til det vanlige. Lekser, lekser og enda mer lekser. Påbygg er virkelig hardt, men det visste jeg så klart om fra før av.

I går var det Nattåpent på senteret hvor jeg bor. Masse tilbud, ble noen få innkjøp på meg i grunn. Sophie Elise var også der. Det ble intervju på scenen, og etterpå fikk vi lov til å ta selife med hun. Syns det var dårlig at det ikke var noe mer opplegg, at hun kunne vist frem noen klær eller noe, eller at vi i det minste kunne få snakket litt med henne. Men jeg skjønner at tidskjemaet var knapt også. Uansett var det veldig gøy å få tatt bilde med henne. Alt i alt, ble det en hyggelig kveld med gode venner.


 

 

– Ann Helen

11 kommentarer

Siste innlegg