SEXLIVET BØR HOLDES FOR SEG SELV

Den siste tiden har jeg lest flere toppbloggere som jeg synes legger ut altfor mye informasjon sex-livet sitt på bloggen og andre sosiale medier. For min del er dette uinteressant og noe jeg har minst lite lyst til å lese..

Hvor mange ganger du har sex i løpet av dagen eller om du har sex i svangerskapet ditt er noe jeg ikke bryr meg om.  Du kan godt si at jeg kan bare gå ut av bloggen og velge å ikke lese. Men det er ikke bestandig man kan velge. Det er spesielt et par toppbloggere jeg sikter til som spiller på å sex livet i forhold til bloggen sin.Nødvendigvis må ikke blogginnlegget ha en overskrift som omhandler sex, men selve innlegget kan inneholde det i detaljer. Dette er mennesker som jeg liker godt og ønsker å lese bloggen til.

Skal ikke sex være noe spesielt da? Noe man holder mellom seg og partneren? Sex er noe av det mest normale  livet, og jeg syns det er greit at man kan dele erfaringer og slik med hverandre. Men hvem du har sex med, når og hvordan, og hvor mange ganger daglig, det er noe som kan holdes for seg selv syns jeg.. Disse bloggerne topper kaka virkelig, med pr stunt etter pr stunt. Overskriften generelt kan være helt drøye til tider, og det er ikke ålreit. Begynner rett og slett å bli lei det, og er garantert ikke alene om det. Man ber om å få mindre lesere mener jeg.. Pappa ville ikke akkurat blitt så stolt av meg om han fikk høre at jeg skrev slikt på bloggen, og det er jeg sikker på at ingen av foreldrene til disse bloggerne er heller.. En annen ting er barna.. Hva vil dine barn eller fremtidige barn mene? Er det ikke de man skal bry seg om og støtte mest? Hadde det vært min mor som skrev på bloggen sin og jeg hadde lest det flere år etter, ville jeg vært flau faktisk, og det tror jeg mennesker rundt meg ville blitt også!  Jeg ville aldri utsatt mine barn for å bli mobbet..

Hva mener du om dette?

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. Så enig! Synes Anna legger ut ekstremt drøye innlegg.. Og at mange toppbloggere (særlig isabell og anna) legger ut kun lure overskrifter kun for å få mer klikk.. Husker før når toppbloggere var mer ekte ikke bare opptatt av klikk og penger..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg