I SOMMER HAR JEG..

Høsten er kommet, og skolehverdagen er i gang for lengst. Tenkte derfor det ville være fint med et tilbakeblikk på sommeren.

Badet og solt meg. Ikke så mye som jeg pleier uheldigvis, satser på mer til neste år.

♥  Bli ny dag. I Mai vant jeg bli ny dag hos en frisør i nærområde, og i juni tok jeg steget med å dra dit. Jeg klippet, farget og stripet håret. I tillegg krøllet de det, og jeg fikk nappet og farget brynene mine.



Følt meg komfortabel i kjole. Dette har jeg faktisk brukt mye før sommeren kom, og i selve sommer. Jeg har blåst i andres mening, men godt i hva jeg selv ønsker. Og det føles fantastisk!

Feiret bursdagen til min beste venninne. Det var en hyggelig kveld, og forhåpentligvis minnerik for bursdagsbarnet som fylte 20år.

Vært med venner. Dette har det blitt mye av, og den tiden er virkelig gull verdt.

Skrevet mange gode innlegg, som har vekket oppmerksomhet.

Både Milla og Michelle har hatt bursdag i ferien,så de har så klart blitt feiret.

♥ Vg-lista, med gode venner. God musikk= God steming.

♥ Tusenfryd. Ikke bare en gang, men hele to ganger. Veldig hyggelig!

♥ Familie. Vært masse med den lille familien min. Pappa, Milla og Michelle.

Sett The Conjuring 2 på kino sammen med Christina. Hater egentlig skrekkfilmer, men var hyggelig allikevel.

♥  Vært på mitt første jobbintervju. Uheldigvis så fikk jeg ikke jobben, da de trengte noen som kunne jobbe på dagtid også. Og det kan jeg ikke på grunn av skole.

Ga klær til Fretex. Føles godt å kunne hjelpe andre!

Hva har du gjort i sommer?

 

– Ann Helen

9 kommentarer
    1. Kjekke ting du har gjort da, og du ble flott på håret ^^
      Kjedelig med jobbintervjuet som ikke gikk din vei :-/
      Har selv gjort mye kjekt. Blant annet Liseberg, bading, soling, grilling, hotell, gokart og minigolf med kjæresten og noe av det også med familien (:

    2. Henriette Celin: Ååh, så hyggelig <3 Tusen takk!

      Ja det er det, må bare forsøke å søke videre..

      Høres ut som du har hatt en veldig hyggelig og innholdsrik ferie hvertfall <3

    3. Herregud så kjekt! Høres ut som en veldig bra sommer <33
      Bare et lite tips: Det er utrolig bra at du vil hjelpe andre, men Fretex får inn alt for mange klær og tilslutt blir det en hel overflod så du hjelper dessverre ingen med å gi masse klær til fretex (gjort den samme feilen selv, haha) Det ender bare opp med at masse klær blir kastet uansett og forurenser jordkloden mer :/ Vil heller anbefale å gi klær til f.eks UNICEF
      PS! Du har noen ekstremt skjønner hunder!! Elsker hunder! Og du er en nydelig jente og håret ditt er bare waaaoo!:)

    4. Anonym: Ja var en veldig bra sommer, etter forholdene hvertfall.. Hehe! 😀
      Tusen takk for tips! Skal absolutt gi det til noen andre neste gang, etter flere tilbakemeldinger her på bloggen. Angrer veldig på at jeg ga dem til Fretex..

      Åhh, tusen takk snille du <3 Blir helt overveldet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg