JEG TOK HELT FEIL..

Veit dere hva? Jeg tok helt feil, veldig feil også. Jeg trodde forrige uke ville være med stressende enn denne, men det ble helt omvendt. Det er så mye som skal skje og som jeg må gjøre at jeg ser ikke enden på den en gang. Skole, innlevering av 2 store oppgaver, og enda en stor oppgave jeg må jobbe med. I går fikk vi kakene fra Norkak som vi selger for inntekt til russetiden, som jeg har mange bestillinger på, som skal leveres rundt overalt. I tillegg til alt dette har vi åpning av butikk på lørdag. Snakk om en stressende uke eller hva? Jeg skulle så gjerne oppdatert dere hver dag, helst flere ganger om dagen også. Dere snille og gode lesere fortjener det, men dessverre strekker ikke tiden bestandig. Men jeg lover, jeg kommer mye sterkere tilbake neste uke med flere innlegg.

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

4 kommentarer

Siste innlegg