JEG SPERRER MEG INNE

Jeg sperrer meg inne.. Ja det er helt sant faktisk, utrolig nok. Ikke fysisk, men psykisk! Jeg som pleier å være en åpen og ærlig person, har plutselig ikke på flere dager fortalt en eneste sjel noe om meg selv eller om livet mitt. Jeg har bare lyst til å gjemme meg bort, at ingen ser meg eller legger merke til meg. Jeg er redd for å si noe, fortelle ting hvordan ting er. Jeg føler at ingen bryr seg lenger, fordi dem tror jeg har det perfekt og rosenrødt. Jeg føler jeg ikke kan si hva jeg mener eller føler lenger, fordi alle regner med alt er fint. Selv om jeg veit at jeg har mennesker som er her for meg uansett hva, så føler jeg det ikke sånn..

Sannheten er at jeg har det ikke så bra om dagen. Altfor mye å tenke på, som tar alt av energien min. Det innså jeg ekstremt i dag. Jeg sitter i min egen boble å bare tenker, helt for meg selv. Det er så mye jeg vil skrive, så mye jeg vil fortelle dere, men jeg klarer ikke..

Fortell meg gjerne at jeg klager mye nå, men hadde du vist om min situasjon ville du sagt noe annet. Jeg veit også at jeg ikke har det verst her i verden. Det er så mange som sliter mer enn meg, og jeg bryr meg virkelig om dem! Jeg vil hjelpe andre, og jeg bryr meg mer om dem enn om meg selv. Jeg er fornøyd så lenge andre har det bra.
Jeg prøver å finne på ting, få noe annet å tenke på. Jeg prøver å være sterk, jeg er sterk. Jeg har fått så mange positive kommentarer den siste uken både om meg selv som person og bloggen. Det gir meg glød. Jeg er åpen og ærlig. Jeg tør å si meningen min, men litt for mye noen ganger. Jeg veit faktisk ikke hva jeg vil frem med dette innlegget engang, jeg bare rablet ned noen ord..

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Fin blogg du har 🙂 Håper du vil ta en titt innom min blogg, og gjerne følg hvis du føler for det 😉 Skal følge deg 😉 Ha en strålende dag videre :))))

    2. Ville bare sende deg en klem.
      Prøv å ikke tenk på hva andre synes og mener. Og det spiller ingen rolle om andre har det verre, det gjør det ikke lettere å stå i en vanskelig situasjon. Men jeg er helt sikker på at det kommer til å bli bedre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg