MINE MEST LESTE INNLEGG I 2017

For et bloggår dette har vært! Jeg har skrevet flere hundre innlegg, og mange har blitt ekstra godt tatt imot av dere. Tenkte derfor at jeg kunne samle disse i et eget innlegg for en aldri så liten throwback på året som har vært for dere. Trykk på de ulike for å komme til innlegget!

MEST LESTE BLOGGINNLEGG I 2017

Mitt forhold til alkohol

Det har blitt min rolle

Følelsen av å være alene

 “Da livet brått ble snudd om

Jeg er lei av å holde tilbake..” 

Jeg ble revet med

Jeg kan ikke angre nå

Russetida
Legger ved alle innleggene i egen kategori fordi disse innleggene har visst seg å være veldig populære gjennom året. 

5 lifehacks for jenter”

10 ting jenter elsker at gutter gjør

I dag er jeg ekstra stolt av meg selv!

Den perfekte kroppen

“Gjesteinnlegg av Anita: 10 ting du ikke visste om Ann Helen

Innkjøp fra Stockholm- Del 1

Tilbakesatt fordi man har god selvtillit?

“Vi skal ut å reise”

“Året på påbygg til generell studiekompetanse”

“Nå snakker jeg om anmeldelsen” 

“Har du tatt silikon?” 

“Hva jeg ville ha gjort..” 

“Friåret mitt starter nå..” 

“Hadde aldri trodd jeg skulle si dette..” 

“Nakenbilde oppstyret”

“En innrømmelse å komme med”

“Nakenbilde til salgs”

“Historien rundt Markus” 

Snapchat-sporing av venner og kjæresten.. 

“Svaret på noe mange lurer på” 

“Gravid uten å vite det” 

“Ny og spennende drikk” 

“Hos oss var lyset på, men ikke mange kom” 

“En skummel opplevelse” 

“Barn, kjæreste, hus og jobb” 

“Jeg har sagt opp..” 

“Snylter på staten” 

“Flaut å snakke om sex?”  

“10 fine julekjoler til under 400kr” 

“Let`s talk about sex” 

“Min første gang // Han brukte meg”

“Jeg har fått meg jobb”

 

 

Hvilket innlegg likte du best? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer

Siste innlegg