JEG HAR FÅTT MEG JOBB

MIN FØRSTE JOBB

Jeg fortalte dere jo for at stund tilbake at jeg skulle på jobbintervju og hvor mye jeg gruet meg til det. Jeg prøvde å forberede meg så godt jeg kunne med den ene veilederen på kurset dagen før og en del alene samme dagen. Jeg var så nervøs, og visste helt ærlig ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Men helt ærlig gikk det mye bedre enn forventa. Spent gikk jeg ut derfra og ventet resten av dagen for å høre resultatet. Og gjett hva? Jeg fikk jobben! Jeg er så stolt over meg selv, og over at jeg faktisk klarte å fikse dette selv uten hjelp fra de på kurset. I tillegg er dette min første ordentlige jobb, så det gjør meg ekstra stolt! Og hvor jeg har fått jobb hen, er nok mange av dere spente på. SubWay er stedet, og det er kun tilkallingsvikar/ekstrahjelp i første omgang. Kanskje det er mulig at jeg kan få mer jobb senere? Ikke veit jeg, og det har det heller ikke vært noe snakk om, så det for tiden vise. Men ærlig så er jeg fornøyd med det jeg kan få nå! Jeg har opplæring i starten av januar, noe jeg er både gruer meg til, men aller mest gleder meg til. Dette blir så bra! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

15 kommentarer

Siste innlegg