HAR DU TATT SILIKON?

LA OSS SNAKKE OM PUPPER OG SILIKON

Som blogger med enten med et stort antall lesere, eller et mindre antall, opplever man ofte å få spørsmål om ulike ting. Et av spørsmålene som har dukket opp gjennom de siste årene er om jeg har tatt silikon. Jeg ønsker derfor å gi dere et svar på dette.

Jeg opplevde å komme tidlig i puberteten, og har ofte opplevd å ha større bryster enn andre rundt meg. Jeg har aldri vært noe stolt over det, og jeg veit ikke akkurat om jeg skal ta det som et kompliment eller ikke at det ser ut som jeg har silikon. Jeg ønsker å se ekte ut, enten det gjelder pupper, rompe, lepper eller hva det måtte være. Jeg har hele tiden forsøkt å være fornøyd med meg selv utseendemessig, og det er jeg. foruten arret jeg har i ansiktet mitt etter en gutt som slo meg. 

Jeg synes det er så viktig at vi mennesker er fornøyd med seg selv slik vi er uten å få et press fra andre mennesker. Det er klart at om man er misfornøyd må man kunne forandre på noe ved hjelp av trening osv., men når det gjelder operasjoner og slikt har jeg alltid vært veldig kritisk. Mange unge jenter og gutter opplever å være misfornøyd med seg selv og bestemmer seg for i tidlig alder at de ønsker å operere seg så fort de er gamle nok. Men for å være helt ærlig, så tror jeg man kan gjøre mye ved hjelp av tankegangen. Jeg har lest om flere bloggere som angrer på valget sitt med å forandre kroppen sin med operasjon og føler seg ikke noe bedre av å ha større pupper eller rumpe. Jeg vil til slutt avkrefte “silikonryktene”. Jeg har aldri tatt silikon i brystene og kommer aldri til å gjøre det heller. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

14 kommentarer
    1. Lena: Nei det er ikke derfor. Har fortalt om hvorfor jeg var i rettsak på Snapchat-kontoen min til bloggen tidligere, og jeg kommer mest sannsynlig til å snakke om det senere også, så det er bare å følge meg der om du ønsker. Adalsjentablogg heter jeg der!

    2. Du som skreiv opp hær ang 40 kg mer!
      Hva i helvette er problemet ditt? Hvordan kan du som tydligvis har det så jææævlog med deg selv skrive sånne ting! At noen veier 40kg mer gjør da faen meg ingenting! Du trenger ikke å ha store pupper for å veie 40kg mer enn andre?! Jeg blir så forbanna! La vær å kommenter istede for å slenge sånt. Voks opp menneske!

    3. Det er fakta (40kg er kanskje i meste laget å legge på, men still), ikke at personen har det jævlig med seg selv. Personen sa heller ikke at det gjør noen ting. Personen sa det heller ikke på noen frekk måte. Og jeg syns du selv kan vokse opp og ta folk for de de er og hvordan de ser ut, og akseptere folks ulike størrelser og utseende. Du har da øyne du som de aller fleste andre.
      Hilsen en som også er “40”kg mer enn andre

    4. Du er overvektig og derfor har du større pupper enn de som er normalvektig. Det er bare sånn det er, men endrer jo ikke på at du er en vakker person.

    5. Når man er litt fyldigere er det selvfølgelig en logisk konsekvens at man har større pupper, og sånn er det bare

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg