HOS OSS VAR LYSET PÅ, MEN IKKE MANGE KOM


 
EN SKUFFENDE HALLOWEEN

Hei dere! Hvordan går det? I skrivende stund sitter jeg under dyna inntil sengegavlen i den nye store senga mi som jeg forguder, og tenker tilbake på kvelden som har vært. For i dag er det som dere veit, Halloween. Hos oss var lyset på i kveld, og jeg hadde gjort klart flere poser med litt godteri oppi til barna som skulle dukke opp her i kveld, men jeg er så skuffet over besøket. Først kom det en gjeng med rundt seks- syv gutter. De ble glade over å se hvor mye vi hadde, men skuffet over at de ikke fikk to poser hver seg. Makan til frekkhet! Så tok det nærmere en time før det kom tre gutter, hvorav en av de var en liten gutt i rundt treårsalderen. Jeg smeltet, noe så nydelig! Men altså.. 2 puljer bare? Jeg så jo da jeg var ute å gikk tur med jentene at mange var ute å gikk og prøvde til og med å si at det bare var å komme bort til oss… Er det noe galt med oss? Haha, ikke veit jeg! Men skuffa er jeg hvert fall når jeg faktisk fikk jagd pappa i butikken for å kjøpe LITT godteri og var så snill å kom hjem med over 1kg til småtassene.. 

 
 
Hvordan har din Halloween-feiring vært? 
 
 
 
14 kommentarer
    1. Ann Helen da, husk du har skrevet at folk skremmer opp hundene og faren din når de piggeringer, og det har du jo skrevet endel ganger på Hallingbysiden, så kan hende de rett og slett ikke ville forstyrre faren din vet du. Mest sannsynlig er det grunnen. For her i gata var det en strøm av unger i ett. Ikke hos meg da, for her var det mørkt, for jeg er ikke fan av halloween. SÅ, det er nok IKKE noe galt med dere, men mest sannsynlig var de nok redde for å møte en forbanna Ann Helen hvis de ringte på;)

    2. vi hadde heller ikke mange på besøk og hva så? og så klart spør barn og mer godteri, det er helt normalt det, lol

    3. Leste jeg feil eller rett? Skuffa over far din at han Kom med over 1kg med godteri? Du burde være takknemlig for at han gjorde det. Tenk deg om far din plutselig er borte og du har han ikke lengre. Bare pga at du ville han skulle komme med litt godteri. Sorry meg men blogggen her skal jeg slutte å lese.

    4. Anonym: Hei du! Da må jeg nok ha ordlagt meg feil eller du ha misforstått kraftig, og beklager for det. Jeg er veldig glad og overrasket over at han kom hjem med så mye, men skuffa over at det ikke kom så mange hit..

    5. Anette: Skjønner hva du mener, men allikevel mener jeg at folk burde forstå enn viss forskjell med å “ringe på og stikke av” eller andre pøbelstreker, og det å faktisk komme å gjøre noe så koselig som Halloween egentlig er. Var mange i gatene her også, og jeg sa til noen at de bare kunne komme innom, men det skjedde ikke akkurat..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg