JEG KAN IKKE ANGRE NÅ

Stressnivået har vært forferdelig høyt de siste dagene, og det er en av mange årsaker til at jeg ikke har fått oppdatert dere. I går leverte jeg særemnet som jeg nå har hatt 5 uker på jobbe med, og til uken skal det fremføres. Nå er det ingen vei tilbake, og jeg kan ikke angre nå om det er noe jeg ikke burde skrevet eller noe jeg ville tilføyd. I tillegg til særemne er det andre oppgaver som skal gjøres og jeg veit det vil bli slik fremover også dessverre. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette, jeg vil jo gjerne oppdatere dere og skrive for dere, men skolen på prioriteres i slike perioder hvor energinivået er så lavt at jeg så vidt orker skolearbeid. Det er å mye som skal gjøres, men på altfor kort tid. Døgnet skulle virkelig hatt flere timer, men nå er det heldigvis helg. Hurra! Da finnes det masse tid til å oppdatere dere, om kroppen vil samarbeide med meg da så klart.

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#skole #særemne #stress

8 kommentarer
    1. Tenk på skolen først og så kan du blogge når du har tid og ork. Du går inn for skolen,så dette blir nok bra. Ønsker deg en god helg og nyt den.

    2. Skjønner veldlg godt hvordan du har det med alt stresset og så mye som skal gjøres! Det er viktig å tenke på seg selv innimellom også, og bloggen kan alltids vente! Veldig fin kåpe forresten, hvor er den fra? 🙂

    3. Håper stresset roer seg og at ting blir bedre for deg! Veldig fin blogg! 🙂
      Nydelig jakke, hvor har du kjøpt den? 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg