GJESTEINNLEGG AV ANITA: 10 TING DU IKKE VISSTE OM ANN HELEN

 

Hei! Anita her. Jeg er en venninne av Ann Helen, og vi har lenge snakket om at jeg skal skrive et innlegg på hennes blogg, med 10 ting dere ikke visste om henne. Helt ærlig så skjønner jeg ikke at Ann Helen gidder å blogge, for dette er sykt kjedelig!

10 TING DU IKKE VISTE SOM ANN HELEN

Hun snorker som en gris
Det å være på overnatting med Ann Helen er ikke lett når det gjelder søvn. For eksempel da vi var på Landstreff i Lillehammer ble det lite søvn på meg og Silje som måtte overleve med en snorkende Ann Helen mellom oss.

Mottoet hennes 
Hver gang vi bader sier henne: “Jeg er tjukk, jeg har strekkmerker og jeg har kanskje cellulitter. Men jeg er bra nok!”. Måten hun sier det på er hysterisk morsomt!

Hun bryr seg ikke om hva folk mener om henne
En av de tingene jeg liker best med Ann Helen er at hun ikke bryr seg om hva andre mener. Hun kler og sminker seg akkurat som hun vil, og er seg selv hele tiden. Hun får masse stygge kommentarer på bloggen, og hun bryr seg ikke. Da jeg ble kjent med henne leste jeg på hennes facebook: “Jeg elsker Hannah Montana/Miley Cyrus og bryr meg ikke om hva andre mener”. Etter det visste jeg at jeg likte henne!

Hun kjenner ikke halvparten av vennene sine på snapchat
Hun har rundt 700 venner på snapchat og kjenner ikke halvparten av dem engang.

Hun er like gæren i edru tilstand, som i beruset
Ann Helen er like gal uansett og man merker ikke forskjell om hun får litt alkohol innabords.

Hun snakker HØYYYYT
Man kan høre henne to mil unna, og hver gang hun skal snakke lavt snakker hun nesten alltid høyt!

Hun er shoppinggal
Å gå på sentere med Ann Helen er koselig, men hun bruker alltid laaang tid i butikker.

Hun er lav
Alle i vennegjengen er ganske høye, utenom Ann Helen da.. Hun er 165cm, eller som 166cm, som hun selv sier.

Hun blir aldri ferdig med å ta bilder
Å ta bilder med Ann Helen tar alltid laaang tid. Hun skal alltid ta så mange bilder og sier alltid “et bilde til”.

Hun finner alltid gutter langt borti gokk
Av hennes fire kjærester siden 10. klasse, har to av de bodd minst 2,5 time unna. Den siste kjæresten bodde over 6 timer unna, og de fleste guttene hun snakker om bor alltid langt unna også.

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT

6 kommentarer
    1. hei! så du publiserte tre innlegg i går men slettet alle sammen, lurer bare på hvorfor? 🙂
      Ha en fin dag videre!

    2. Anonym: Hei! Det var en dum tabbe faktisk. Ofte så skriver jeg innlegg som jeg har tenkt til å publisere senere, som ikke er ferdigskrevet eller som ikke skal postet riktig enda. Derfor ble disse slettet. Må innrømme at det er litt flaut, haha!

      Ha en fin dag videre du også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg