SVARET PÅ NOE MANGE LURER PÅ

ANGÅENDE ØKONOMIEN MIN

Et spørsmål jeg får daglig er hvor jeg får penger fra og andre ting rundt min økonomi. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke svare på noe mer når det gjaldt økonomien min, og mange mener jeg heller ikke har noe grunn til det. Men jeg begynner rett og slett å bli litt lei fordi det daglig kommer inn spørsmål om dette som skrevet. Jeg kommer heller ikke til å utdype noe mer rundt dette, men vil avkrefte et par spekulasjoner som har kommet inn. Flere mener jeg lever på pappa, får penger av nav, tjener penger på å blogge (noe jeg gjorde litt før), om jeg har arvet penger, eller mottar penger fra barnevernet (som jeg ikke er innblandet i engang vel å merke), og ingenting av dette stemmer. Foruten at jeg selger VG hver søndag som jeg ikke tjener spesielt godt på, har jeg ingen fast inntekt. 

Helt ærlig kommer jeg fra en familie med dårlig økonomi. Jeg har alltid fått det jeg har trengt, og pappa har gitt meg penger tidligere så langt det har latt seg gjøre, fordi han synes det har vært synd at jeg er den enste som ikke har kunnet kjøpe noe. Dette er helt annerledes nå. Per dags dato får jeg ingenting fra han, noe jeg ikke forventer, foruten mat. Og pengene som jeg har skulle gjerne vært foruten. Likevel kommer de helt ærlig godt med også, med tanke på fortiden min. Nå har jeg hatt muligheten til å kjøpe meg ny telefon, dra på min første ferie alene, og kjøpe meg det jeg ønsker meg og ikke minst trenger.

Skjønner at dere er nysgjerrige, men tror likevel ikke at de som ønsker svar på dette, hadde blitt så begeistret om de fikk spørsmål om det samme. Håper vi kan la dette ligge nå! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

12 kommentarer
    1. stå på så når du langt 🙂 men du skal og vite at jeg støtter deg 100 % er ikke alle som trenger og vite allt her i denne verden om hva en gjør eller hva som skjer .

    2. Hei, jeg har sett på gamle bilder av deg på bloggen, og du var så utrolig fin med blondt hår!!! Har du vurdert å farge det blondt igjen?

    3. Men du svarte jo ikke? Nå trykket jeg inn på innlegget “ukens spørsmål”, også la du ved en link som skulle gi svar på et spørsmål du ikke ville svare på i det tidligere innlegget. Tittelen på dette innlegget indikerer også at det er et svar. I stedet nevner du flere ting som ikke er svaret?
      Jeg leser som regel bare ukens spørsmål på bloggen din de gangene du legger ut innlegg på facebook, og helt ærlig så er det ikke noe jeg lurer på en gang. Det som irriterer meg, og gjør at jeg føler meg lurt er at du hele tiden hinter til at du skal gi et svar på et tilsynelatende uviktig spørsmål, og gang på gang lurer meg inn på nye innlegg der det heller ikke kommer noe. Det kalles clickbait, og fører rett og slett bare til mer mystikk og nysgjerrighet rundt det. Før jeg leste det første innlegget brydde jeg meg ikke, men nå lurer jeg jo selvsagt på hva den store hemmeligheten er. Dårlig stil, rett og slett!

    4. Skuffa: Hei du! Skjønner frustrasjonen, men mulig du har misforstått litt. Når jeg skriver overskrifter er disse alltid knytta til innlegget, også denne gangen. Kanskje det ikke alltid gir et konkret svar, men om du har fulgt med litt så ligger det en logisk forklaring bak. Jeg er ikke interessert i å utdype eller skrike rundt hvor jeg får mine penger fra, fordi ingen har noe med det. Men jeg har fått så mange spørsmål om det, og jeg ble derfor lei, og skrev dette innlegget for å avkrefte mange av de spekulasjonene som kom. Mange har likevel skjønt hvor jeg får pengene fra ved å lese dette innlegget. Jeg referer også til det du sier med at jeg “hinter til en tilsynelatende uviktig spørsmål”, må jeg stille meg et spørsmål rundt hvorfor du da henger deg opp i dette, om dette er et så uviktig spørsmål for deg?

      Om du ikke lurer på noe av det som har kommet inn til “ukens spørsmål” er det bare å sende inn om det er noe du skulle lure på. Ønsker deg en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg