FLAUT Å SNAKKE OM SEX?

Etter jeg la ut ukens spørsmål har jeg fått noen reaksjoner angående spørsmålet om sexstillinger, hvor ei jente la igjen en kommentar der hun håpet at jeg hadde noen tips. Du kan lese innlegget her. 

Først og fremst fikk jeg enormt mange screenshoot på snap. Jeg får vanligvis det, men denne gangen flere en vanlig. Og det kan godt henne det er bare for å kunne lese ved en senere anledning. Men på disse snappene, legger jeg aldri ved link til bloggen min, kun “swipe up”. Er det flaut at jeg legger det ut? Flaut at noen står opp for det som er det mest normale i livet? Det er spørsmålene jeg siter igjen med. I tillegg har jeg mottatt et par meldinger angående dette, hvor det blir fortalt at de synes det er flaut av meg å legge det ut, noe jeg ikke kan forstå. Men det gjør meg bare enda mer sikker på det jeg legger ut her på bloggen. For om noen synes sex er flaut, må noen faktisk ta et tak for å jobbe mot dette.

Jeg veit at jeg har nevnt det her med min mening rundt å dele det her med sex sånn offentlig, men det finnes en grense tenker jeg hvert fall. For som jeg nevnte den gangen: “Hvor mange ganger du har sex i løpet av dagen eller om du har sex i svangerskapet ditt er noe jeg ikke bryr meg om” men jeg tenker det at om noen spør om tips og råd rundt det her med sex er det noe helt annet. Sex er normalt og det bør kunne snakkes om, selvfølgelig med denne grensen vel og merke. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg