JEG HAR SAGT OPP..

ET VEMODIG VALG.. 

En ting jeg ikke har nevnt noe særlig her på bloggen, er at jeg har jobbet som VG- selger nå gjennom flere år. For et par uker tilbake tok jeg valget med å si opp. Det var vel kanskje på tide også? Jeg er jo trossalt 19år nå.  Det var et vemodig valg, siden jeg har vært avisbud nærmere ti år. Ja tenk det, ti år. Da søsteren min gikk med den for ti år tilbake, hjalp jeg nemlig til. Og for fem år siden var jobben i mine egne hender. I løpet av disse årene har jeg blitt enda bedre kjent med folkene som bor her i nærområde, og det føles dermed rart å ikke skulle dra tilbake for å selge VG hos disse igjen, søndagene fremover Man danner jo et slags forhold til dem om det er greit å si? Hvert fall enkelte. Det er både godt, trist, deilig og vondt å være ferdig nå. Men aller mest så føles det veldig riktig ut! Og jeg skal innrømme at det har vært kleint å si til folk hva jeg har jobbet med disse årene, og selv om det ikke har vært så god lønn, har det vært veldig fint å ha denne jobben. Jeg tenker at det er bedre å tjene noe enn ingenting. Men nå er det over, og en ny periode i livet kommer.

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

16 kommentarer
    1. Det syns jeg absolutt ikke er noe å skjemmes over, noen må jo gjøre den jobben også! Og som du sier, bedre å tjene noe enn ingenting. Ærlig jobb, ikke noe galt med det 🙂 Hva skal du gjøre fremover?
      Selv har jeg også sagt opp min jobb, på mandag faktisk! Nå har jeg jobbet fulltid innen digital markedssføring i 6 år, og bare gikk helt lei av tilværelsen min, og trivdes ikke. Så da fikk jeg nok og sa opp meg, uten noen ny jobb eller noe. Så hva jeg kommer gjøre etter oppsigelsestiden vet jeg ikke. Skummelt, men samtidig veldig deilig! 🙂

    2. Syns absolutt du skal være stolt av deg selv! Istedenfor å tenke at det var å selge VG, må du tenke på at du faktisk kan si du har hatt en jobb i over 5 år! Jeg er veldig stolt av deg! <3

    3. Heiii, er suuuper fan av blogen din, og begynte nettopp å følge med på vlogen din på snap <3 Har ikke set så mye, så vet ikke hva du har lagt ut fra før. Men tenkte å kome med noen forslag
      *legge ut vlog video av dine Fav antrekk
      *ha mere gøye videoer med famillien din, de er så morsomme
      *mer sminkevideoer
      *kveldsrutiner
      *sangvideo?
      *min første gang video på snap

    4. Renate: Det er sant, helt enig med deg 🙂
      Om man ikke trives, er det bedre å slutte ja. Men det er en stor risk å si opp, uten å ha noe etter oppsigelsestiden da. Det skjønner jeg! Ønsker deg masse lykke til, og håper du finner deg en annen jobb etter hvert som du trives i! 🙂

    5. Din jævla hore!!!!! Du er så stygg at det skulle være forbudt for deg å blogge!!! Du er feit hore tigge etter oppmerksomhet og det er så skammelig at du er feit og hore!!!! Folkens slutt med å lese bloggen hennes fordi hun fortjener ikke en dritt, eneste hun gorilla hora fortjener er å bli mobbet og råtne i kirkegården’ så gjør hun en tjeneste for verden og iluminati’! Iluminati vil ikke ha en feit stygg råtten hore som deg! Slutt med å blogge så blir alle fornøyde din stygge fittetryne

    6. Unnskyld meg Marie Therese men hvordan kan du finne på å skrive noe sånt til en jente du ikke en gang kjenner? Skulle ikke vært lov! Stå på videre Ann Helen jeg heier på deg og bloggen din:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg