MINE MEST LESTE BLOGGINNLEGG

Ettersom det er en stund siden jeg oppdaterte her og har fått en del nye følgere på andre sosiale siden jeg blogget her sist, tenkte jeg å dele noen av mine mest innlegg slik at dere får et lite innblikk i hva jeg har delt her tidligere. Jeg har skrevet om flere viktige ting jeg brenner for som kroppspositivisme, psykisk helse, overgrep og andre personlige innlegg. Andre ting som også har engasjert har vært innleggene mine “let`s talk about sex” og “ukens spørsmål”. Jeg har også delt en del om Martin og vårt forhold, i tillegg matoppskrifter, klær, og sminke og skjønnhet. Noe av dette ønsker jeg også å dele mer om fremover. 

Sommerkroppen

Spis lunsjen din på dasslokket, vær så snill..

Lettkledde ber om å bli voldtatt

Jeg er lei av å late som alt er bra

Historien rundt Markus

10 ting jenter elsker at gutter gjør

Den “perfekte” kroppen

Mitt forhold til alkohol

Kjære overgriper

Skammen over å ha blitt seksuelt misbrukt

Gi tid- min historie

Livstruende for hunder

Det beste forspillet du kan tenke deg

Sex når man har mensen

Jeg svarer på spørsmål om Martin og våres forhold

Jeg er blitt verifisert på snapchat

Kjæresten min er innlagt på psykiatrisk” 

Tanker, tvangsinnleggelse, frihet og helsepersonell..

Jeg svarer på helt syke dilemmaer

Grensen til utroskap” 

Du er bra nok

Første gangen vi..

Spørsmålene jeg er lei av

I vårt kjøleskap

Ukens spørsmål #91- Kvinneguiden, barn, ulike hjelpetjenester 

Slik ble jeg kvitt akne og uren hud

 

 

 

Snap: adalsjenta // Insta: annhelen.nygaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg