MINE MEST LESTE INNLEGG I 2020

Har tidligere delt innlegg med mine mest leste innlegg, noe som har vist seg å være populært. I år har jeg vært mer aktiv på snap fremfor blogg, men har allikevel fått skrevet flere innlegg gjennom året. I tilfeldig rekkefølge har jeg nå plukket ut de 20 mest leste fra året som har vært. Kanskje du har lest alle, kanskje du har hoppet over noen, eller kanskje du finner noen nye favoritter?

“Ukens spørsmål #96- trusler, sex, giftermål..”

“Spørsmålene jeg er lei av”

“Kjæresten min er innlagt på psykiatrisk”

Tanker, tvangsinnleggelse, frihet og helsepersonell”

“Vi har flyttet!”

“Dette fikk jeg i bursdagsgave av Martin”

“Jentetur med danskebåten” 

“En annerledes bursdag” 

“Bor vi med noen andre?” 

“Tanker rundt tiden fremover”

“Første gangen vi..”

“Sommeren vår så langt”

“Gi tid- Min historie”

“Vi har opprettet Youtube kanal”

Endelig tar du imot råd”

“Avsluttet behandling på DPS”

“I vårt kjøleskap”

“Du er bra nok”

“Dette har jeg gruet meg til”

“Ukens spørsmål #91- Kvinneguiden, barn, ulike hjelpetjenester.. ” 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg