DETTE HAR JEG GRUET MEG TIL..

Jeg har veldig lenge tenkt på at jeg bør bestille meg en time hos tannlegen, da jeg har slitet med smerter i noen tenner. Jeg har tannlegeskrekk, og har ikke vært hos tannlegen siden jeg ble avslutta hos skoletannlegen som jeg gikk til frem til jeg var 20. Det er altså ikke mer enn to år siden, men jeg har visst en god stund at jeg har hatt hull og bare utsatt og utsatt. Siste tiden har jeg slitet veldig med det, og for to dager siden datt en del av fyllingen min ut. Da tenkte jeg at nå må jeg bare..

Martin ringte rundt for å høre om noen hadde ledig time i går, og som de fleste veit så er ikke det lett nå i jula. Heldigvis fikk jeg time allerede i dag.  Satt lenge å venta på venterommet og tårene strømmet på. Da det var min time, ble jeg møtt av en veldig hyggelig dame. Fortalte henne om min tannlegeskrekk, og hun var veldig forsiktig og hensynsfull mot meg. Hun tok seg lang tid og fortalte meg underveis hva hun gjorde. Fikk borret den tanna jeg hadde smerter i, og skal etter hvert få fikset de andre også.

Fortalte på snapchat tidligere i dag om min tannlegeskrekk, og det er det flere som har satt pris på. Flere har sagt de føler det hjelper dem å høre at flere enn dem selv sliter med det. Tannlegen jeg gikk til snakket også om et behandlingstilbud for tannlegeskrekk som jeg muligens kan bli henvist til, så tannlegeskrekken min kanskje blir litt bedre. Vil også råde andre til å høre med sin tannlege angående dette.

Veldig takknemlig for at Martin fikk være med meg inn, fryktet at det ikke var mulig nå på grunn av Korona, men det gikk heldigvis fint. Han var en god støtte for meg igjennom timen, og jeg hadde garantert droppet timen i dag om han ikke ble med, da redselen min er så stor.. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg