DETTE FIKK JEG I BURSDAGSGAVE AV MARTIN

Det er nesten to måneder siden jeg hadde bursdag, men ettersom jeg har hatt en liten pause herfra har jeg ikke fått vist dere hva jeg fikk i bursdagsgave fra Martin, som jeg har fått mange spørsmål om.

Jeg fikk først en koffert full av sminke. Jeg har aldri hørt om merket tidligere, men jeg gleder meg veldig til å teste produktene jeg har fått. Jeg hadde også fått vite at jeg skulle få en pakke til, men denne var blitt forsinket. Da jeg åpnet den var det et komplett sett til øynene med øyenskygge, koster, maskara, vippetang og en mappe+ litt andre ting fra et av mine favorittmerker innenfor sminke. Makeup Mekka har jeg brukt i mange år. Jeg er veldig fornøyd med produktene jeg bruker derfra, og jeg gleder meg veldig til å prøve disse også. Jeg forventer ikke at andre skal bruke penger på meg, men jeg er veldig takknemlig for de fine gavene jeg fikk av han. Jeg ble så sinnssykt overrasket og veldig imponert!

Min samboer altså ♥

 

Har du prøvd produktene fra “Zmile Cosmetics” og “Makeup Mekka”? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg