BOR VI MED NOEN ANDRE?

Etter sist “ukens spørsmål” (du kan lese innlegget her), dukket det opp flere spørsmål etter at jeg besvarte det ene spørsmålet jeg fikk inn med “jeg veit at vi alle tre betyr mye for han”, og Martin bekreftet nok en gang at han er bifil et par dager etterpå. Flere lurte på om vi er tre som bor sammen, om vi bor sammen med en mann til, og hvem den tredje personen er.

Jeg mente selvfølgelig hundene og meg med denne kommentaren, noe flesteparten forstod. Jeg, Martin og hundene har blitt en liten familie, som vi liker å kalle oss. Han betyr mye for oss, og vi for han. Jeg la ut en snap hvor jeg avbekreftet dette ganske raskt, men siden det fremdeles kommer inn spørsmål og spekulasjoner rundt dette tenkte jeg å avklare det nok en gang.

Om en venn/venninne av meg/han hadde vært her for en periode, hadde ikke vært noe problem for meg, men jeg er veldig fornøyd med at det er kun vi og hundene som bor sammen. Jeg kunne heller aldri delt han med noen andre med den intime delen, om noen skulle ha spørsmål rundt dette også. Vi har snakket mye om hans legning tidligere, og vi begge synes det er ok sånn som vi har det nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg