THROWBACK: RETTSAK, KROPP OG ALKOHOL..

God kveld dere! Tenkte vi kunne ta en throwback i kveld med mine 15 mest leste innlegg så langt i år, siden jeg har delt en ganske god delt med dere! 

MINE 15 MEST LESTE INNLEGG I 2017

Mitt forhold til alkohol

Da livet brått ble snudd om

“Jeg er lei av å holde tilbake

Rettsaken er over

“Hva får dere til å tro at det er greit?

“Ja, det er slutt” 

“Døpt på ny

Russetiden 2017

“5 life hacks for jenter

Den “perfekte” kroppen

“10 ting jenter elsker at gutter gjør

Tilbake satt fordi man har god selvtillit?” 

Gjesteinnlegg av Anita: 10 ting dere ikke visste om Ann Helen

I dag er jeg ekstra stolt av meg selv!” 

“Nå snakker jeg om anmeldelsen” 

 

Hvilket innlegg likte du best? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

Siste innlegg